Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

It was not a dream...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: It was not a dream...

    Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
    Ik begin weer te dromen als ik dit zie..Soms ga je voor de gewone dingen en soms zijn de dingen niet gewoon…..
    Soms moet je ze zien maar ik zie ze niet…
    Altijd is er wel iemand waar ik van denk…Dit is de fotograaf met een zevende DAN….in fotografie met de vuistslag in je gezicht.
    Ik zie en beleef….en streef..naar perfectie..Wat is perfectie? Creativiteit van het zesde zintuig zeker? Niet velen zijn het gegeven.
    Er zijn vele zangers maar weinig goede. 1 dags vliegen en top artiesten……...
    Pascal... bedankt... Waardeer dit ten zeerste mijn vriend...
    Have a nice sunday...
    Greetings.

    Comment


    • #17
      Re: It was not a dream...

      Ik kijk niet naar je naam , maar zie zo dat het van jou hand komt Gil Kunst met een grote K

      Comment


      • #18
        Re: It was not a dream...

        Jouw foto's zijn altijd een bron van emotie en een ongelooflijk streefdoel.
        Deze is weer in de superlatieve categorie.
        Bedankt om ons deel te maken van jouw gevoeligheid.
        Xavier
        Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
        Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
        Laat de commentaren maar komen.

        Comment


        • #19
          Re: It was not a dream...

          Oorspronkelijk geplaatst door xaviermortsel Bekijk bericht
          Jouw foto's zijn altijd een bron van emotie en een ongelooflijk streefdoel.
          Deze is weer in de superlatieve categorie.
          Bedankt om ons deel te maken van jouw gevoeligheid.
          Xavier
          Dank voor je waardering Xavier. Groet. Gil

          Comment


          • #20
            Re: It was not a dream...

            Oorspronkelijk geplaatst door jdlldb Bekijk bericht
            Ben er zeker van als een beginner dit moest plaatsen werd hij de grond ingeboord. (mijn gedacht he) De foto kan mij ook niet boeien,zal wel zeker mooi zijn voor de kenners. Sorry dat ik mischien heel cru ben.
            Ook al is het eerste n mijn idee waar ;-( toch vind ik dit een keigoeie plaat. Hiervan zien we er te weinig, misschien moet het BD-volk daar maar aan gaan wennen...
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

            Comment


            • #21
              Re: It was not a dream...

              Het is alleen jammer dat sommige leden een vast lijstje hebben die ze afwerken.

              En alles wat afwijkt van hun lijstje is op voorhand al afgekeurd.
              Sommige mensen durven niet meer af te wijken van de standaard regeltjes.

              Ben wel blij dat er nog mensen zijn die lekker afwijken van het geijkte regeltjes

              Ga zo door hou hier ook van.


              Vriendelijke groet, jessey

              Comment


              • #22
                Re: It was not a dream...

                Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht
                Het is alleen jammer dat sommige leden een vast lijstje hebben die ze afwerken.

                En alles wat afwijkt van hun lijstje is op voorhand al afgekeurd.
                Sommige mensen durven niet meer af te wijken van de standaard regeltjes.

                Ben wel blij dat er nog mensen zijn die lekker afwijken van het geijkte regeltjes

                Ga zo door hou hier ook van.


                Vriendelijke groet, jessey
                Een glimlach van mijn kant...
                Hardstikke bedankt voor de steun in de rug...
                Ik put juist volharding en de nodige kracht om in mijn eigen stijl door te gaan in die dingen waar ik in geloof en kritiek is hierin mijn grootste leermeester...
                Fotografie is werken met je gevoel voor schoonheid en daarvoor heb je technische middelen die men kan gebruiken. Er staan vele 'knopkes' op een fototoestel... Weet ze te gebruiken om je gevoelens uit te drukken... en tracht uit het 'gewone' te springen en daar hoort mislukken en hard werken ook bij.
                Veel succes aan iedereen en bedankt voor de commentaren...
                Groet.
                Gil

                Comment

                Working...
                X