Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Heel knap gedaan, Nathan. en het is een mooi beeld. zou het niet beter zijn zonder die ´vuile´ schaduw.
nu zat ik al héél lang op die opmerking te wachten….het is een parodie op Weegee zijn beeld remember, als je het niet kent hier een link http://en.wikipedia.org/wiki/Weegee , zoals je kan zien is hier de schaduw een belangrijk deel van het beeld dus bij deze …..trouwens ik vind persoonlijk dat een mooie lelijke schaduw wel iets heeft al is het maar dat ze heel zeldzaam zijn in de studio misschien één van die regeltjes die af en toe eens moeten overschreden worden….in het echte leven zitten we er ook steeds mee
Knappe plaat, intrigerend ook : schaduw mocht voor mij persoonlijk harder of helemaal weg....
Ook al in de HOF, waar gaat dat naar toe ?? Straks moet ik de Hof nog gaan liken.
Je hebt overigens een dot van een genant belachelijke openings comment, ook die zou ik koesteren...
Mijn appreciatie
Comment