Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Berouw
Collapse
X
-
-
Re: Berouw
Ja , aan regeltjes of geplogenheden hou ik me niet meteen :-)
Ik probeer een gevoel en of sfeer over te brengen ...........
Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk berichtContour is er niet, gelaatsexpressie ook al niet, ik vind het maar niets, sorry hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thierry ysebaert Bekijk berichtIk probeer een gevoel en of sfeer over te brengen ...........A7 f1.4 fuji F2 & F1.4
Comment
-
Bedankt Unalom ( Bram?)
Met zo'n haarlichtje krijg je wel een technisch beter (of juistere ?) foto , maar het haalt al snel het duistere uit de foto ...............
En 't is al erg moeilijk om zo een zelfportret te maken hoor :-)
Grtn Thierry
Oorspronkelijk geplaatst door unalom Bekijk berichtIk voel het en kan dit wel smaken. mss dat een klein haarlichtje aan zwarte zijde gemogen had, maar zo is ie voor mij ook goed
Comment
-
Donkere mysterieuze foto...technisch ( volgens de boekjes ) misschien niet in orde, maar who care's !
Vind deze foto wel iets hebben...mvg Peter
Comment
-
-
Who care's , that's the spirit Peter !
Vriendelijk dank vd steun en het compliment ,
Grtn Thierry
Oorspronkelijk geplaatst door peterlauwers Bekijk berichtDonkere mysterieuze foto...technisch ( volgens de boekjes ) misschien niet in orde, maar who care's !
Vind deze foto wel iets hebben...mvg Peter
Comment
-
Regeltjes zijn alleen maar leuk als je er van kan en mag afwijken.
Tis idd bram
Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met TapatalkA7 f1.4 fuji F2 & F1.4
Comment
-
-
gelaatsexpressie en sfeer zit er wel dik in...breng het alleen niet in verband met het 'berouw' uit de titel. Vind het sterk, maar heb toch ook moeite met het gapende zwart. Indien mijn beeld, crop ik rechts door het onzichtbare oog en hou je een vierkant over.My Website : http://www.ineedair.org
Music / Painting / Motion Graphics / Image
Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/
Comment
-
-
Ik vind het knap, en de belichting is net wat het moet zijn.
Als ik er iets aan moest veranderen, dan zou ik de kop minder centraal zetten. Plak rechts nog een dikke zwarte rand bij bijvoorbeeld (kan niet moeilijk zijn! :-)).
Comment
-
Wat een sfeer! Ingetogen en tegelijkertijd maakt het mij een beetje bang. Ik zou aan deze foto zeker niets veranderen. En ik wacht met ongeduld op het volgend experiment.
Zo mooi.
Bedankt,
XavierCanon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
Comment
Comment