Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Oorspronkelijk geplaatst door peterlauwersBekijk bericht
Je vond hem toen niet goed,...en nu ? ...mvg Peter
Nu ben ik er persoonlijk heel tevreden mee. Ik heb een hele andere workflow (vooral in camera raw) als toen en dat heeft echt het verschil gemaakt.
Ik ben ook vooral tevreden met hoe het model erop staat, in het originele verdween haar gezicht een beetje in het knalgroene gras etc.
Nu is haar gezicht het eerste waar ik naar kijk.
Thanks voor de reacties! Is idd niet mijn meest 'cleane' plaat, mss dat ik het gras aan haar kin en over haar neus wel zal wegclonen, heb hem niet aangeraakt in photoshop, dus daar zelfs nog niet aan begonnen ^^
Nu ben ik er persoonlijk heel tevreden mee. Ik heb een hele andere workflow (vooral in camera raw) als toen en dat heeft echt het verschil gemaakt.
Ik ben ook vooral tevreden met hoe het model erop staat, in het originele verdween haar gezicht een beetje in het knalgroene gras etc.
Nu is haar gezicht het eerste waar ik naar kijk.
Thanks voor de reacties! Is idd niet mijn meest 'cleane' plaat, mss dat ik het gras aan haar kin en over haar neus wel zal wegclonen, heb hem niet aangeraakt in photoshop, dus daar zelfs nog niet aan begonnen ^^
Persoonlijk zou ik hem omzetten naar zw/w,...denk dat hij dan beter zou overkomen en het groen van het gras word dan neutraler ten opzichte van het mooi model...mvg Peter
Comment