Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Man man, wat heb ik geworsteld met deze jongedame...
---
is de klein eindelijk na 9 maanden verlost van die houding...enz..enz..?
maar tis weer grappig.
grt,bouk.
is de klein eindelijk na 9 maanden verlost van die houding...enz..enz..?
Ma lol bouk, wat moet jill doen, dien baby haar armen en voeten uitrekken? Dit is een heel natuurlijke houding voor een pasgeborene.
Ik denk dat we onderhand ook wel weten wat je over dit soort fotografie denkt :-\
Weeral een zeer mooi plaatje
Je colorshift ligt nu meer naar het amber maar voor mij is het super.
Minpuntje (en dat had ik ook al bij je vorige foto) is de plaatsing van je tag.
De tag is ook zeer prominent aanwezig.
Goed is om die discreet te plaatsen of best om die weg te laten.
Echte fotografen laten die weg.
Vroeger was hij nog prominenter Xafke... ik probeerde hem op die manier al wat te 'temperen', hij staat ook niet op 100%, je hebt een punt maar toch laat ik hem er graag ergens in... Wie weet laat ik hem ooit weg maar denk het niet. Zal de volgende x proberen hem nog wat meer te verbergen.
Ik speel graag met kleuren dat is al duidelijk denk ik hihi.
Nog bedankt heren !
Ik waardeer jullie meningen.
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Ja , een beetje kleiner zou wel mogen Jill :-)
Als hij toch op een laagmasker staat kan je ook wat extra verzachten alleen het stukje op de achtergrond hier ..........
Grtjs Thierry
Vroeger was hij nog prominenter Xafke... ik probeerde hem op die manier al wat te 'temperen', hij staat ook niet op 100%, je hebt een punt maar toch laat ik hem er graag ergens in... Wie weet laat ik hem ooit weg maar denk het niet. Zal de volgende x proberen hem nog wat meer te verbergen.
Ik speel graag met kleuren dat is al duidelijk denk ik hihi.
Comment