Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Merel ~7 days~

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Merel ~7 days~

Ik dacht eerst te zwijgen, maar ga het toch niet doen
    Jill kent mijn eerlijke mening al, maar ik vind het toch wel overdreven hoe sommigen hier op de foto afgeven.

Ik vind het ontzettend jammer dat mensen wel open staan voor modellen in zakken/rare kleren/geshminkt gelijk een clown/in pose waar mijn ogen van gaan flippen (ik zeg het nu allemaal wel wat radicaal ), maar als het gaat om een rustig slapende baby in een kommetje met een mutsje op met dergelijke commentaren komen.

Ik smaak de nabewerking ook niet, het mutsje vind ik vreselijk (Sorry, Jill ), maar om dit dan zo af te breken. Ik kan zeggen dat ik de foto niet smaak, maar als ik door de kleur en muts heen kijk, kan ik wel zeggen dat dit goede newbornfotografie is.
    Het verschil in kleur handen en lijfje is door de nabewerking vermoedelijk wat geaccentueerd, maar het is helemaal niet abnormaal dat er handen/voeten wat verschillend zijn in kleur.

Bouk, ondertussen weten we ook dat je het niet hebt voor al die tralala, maar het is nu eenmaal heel gegeerd onder de jonge ouders. Ik vind niet dat Jill overdrijft in haar 'settings'. Dat ik niet alle attributen even mooi vind, gelukkig maar, het zou nogal een saaie wereld worden.
    Al doende leert men...

Flickr

Comment

Ik vind hem heel lief! leuke accessoires gebruikt. vind het hele beeld een beetje rood/rozig overkomen. Witte delen hebben veel magenta, had van mij iets meer wit mogen zijn.

Comment

Is dit nu goeie newborn of niet ?
        Als de ouders het goed vinden is het goed, zoniet niet dus.
        Zelf vind ik dit iets minder omdat ik niet zo van het gekozen standpunt hou. Dat in combi met het typische vlakke licht bij dit soort fotografie geeft te weinig diepte in het beeld.
        Alle andere commentaar over wasdraden, te rood etc zijn gewoon ronduit belachelijk.
        Dit is wat mensen willen zien en ook kopen, dus ga mee met je tijd. En dat doe jij, dus chapeau !
        Te rood ? Da's smaak en goesting en geen fout. Dit is kwestie van split-toning bij de nabewerking diat er voor zorgt dat je beeld jou handtekening krijgt, dus voor mij zeker in orde. (maar vele muggezifters hebben nog nooit gehoord van splittoning, laat staan er gebruik van gemaakt).

Goed dus, maar ik heb al beter werk van jou gezien !

Grz. Peter
        www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
          orde. (maar vele muggezifters hebben nog nooit gehoord van splittoning, laat staan er gebruik van gemaakt).
          LOL, Pete, ik ken het wel, maar Jill denk ik niet hoor - hihi
          Al doende leert men...

Flickr

Comment

Haha, nee idd ik ken alleen het woord...
            Bedankt om je comment Pete.
            facebook
            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Vind de foto inderdaad ook wel algemeen iets te rood ( kan nog bewerkt worden ). Maar andere reactie's vind ik er wat over. Heb hier al andere foto's gezien die verschrikkelijk waren, maar toch heel goede commentaren kregen...wat nogmaals bewijst dat alles een kwestie is van smaak.
              Fotografie is net als schilderen een uiting van je creativiteit en ideeen. Zelf ben ik ook niet zo voor dit soort fotografie maar desondanks vind ik het
              vertederende mooie foto Jill...( mooie baby trouwens )...mvg Peter

Comment

Working...
              X