Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
blik en zo is knap maar enkele dingen die mij toch wel 'storen'
paarse schijn neus
blauwe vlek op wang links
verschil in kleur ogen.
misschien was dit alles de bedoeling of heeft het een bepaald doel maar dan snapt deze simpele ziel het niet
Niet te veel achter zoeken. Aan de rechterkant staat een softbox met een paarse gelfilter. Aan de linkerkant staat ene met een blauwe gelfilter. en links naast mij staat ene zonder gelfilter. Dat maakt dat haar gezicht normaal belicht is, haar rechterkant paars en de linkerkant blauw. En dat was net de bedoeling, spelen met die gelfilters.
Voor reclamaties dat het model 2 verschillende kleuren van ogen heeft, verwijs ik u graag door naar haar moeder :-)
Comment