Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
mooi, spijtig van het bont. Blauw+ haarkleur doet het m wel voor mij, knap
mss een klein beetje te weinig ruimte boven in verhouding met de zijdelingse ruimte.
Ik hoop dat iedereen die een probleem heeft met bont vegetarier is zoniet is het hypocriet om tegen bont te zijn terwijl iedere dag slachthuizen dieren doden om de mens te voeden.
Vegetarier uit overtuiging en principe en dus ook tegen bont.
Dit is dus echt wat men noemt "bont en blauw". Leuk plaatje, de blik van het model is een beetje vreemd. Een tikkeltje arrogantie had hier gepast. Heeft ze misschien een blauwtje gelopen?
Ik hoop dat iedereen die een probleem heeft met bont vegetarier is zoniet is het hypocriet om tegen bont te zijn terwijl iedere dag slachthuizen dieren doden om de mens te voeden.
Ik moet toegeven dat ik niet naar de titel had gekeken. Of er niet bij had nagedacht. Of het vergeten was. Enfin, dit om te zeggen dat mijn bedenking losstaat van jouw titel. En dat we dus eenzelfde insteek hebben. Bravo!
Comment