Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Vraag me ook af waarom je het zo omgezet hebt... Door de omzetting vind ik ook dat het haar op een pruik lijkt.
Ook jammer dat je de BH lijn door het topje ziet. Al zal boukje dat wel niet vinden.
Haar blik en mimiek vind ik wel wat hebben. Toch benieuwd naar de 'gewone' versie...
Denk deze heel mooi kan zijn met wat meer kleur erin.
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Vraag me ook af waarom je het zo omgezet hebt... Door de omzetting vind ik ook dat het haar op een pruik lijkt.
Ook jammer dat je de BH lijn door het topje ziet. Al zal boukje dat wel niet vinden.
Haar blik en mimiek vind ik wel wat hebben. Toch benieuwd naar de 'gewone' versie...
Denk deze heel mooi kan zijn met wat meer kleur erin.
Bewerking gewoon omdat ik het zelf mooi vind. Het origineel is ook mooi en maakt onderdeel uit van onderstaande serie:
Awel zie PPP ik vind deze kei goed . Een foto die doet kijken met een heel goed kleuren palet.
De kleine bewerking artifacten rond het haar neem ik er graag bij en zijn maar bijzaak.
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
de reeks vind ik heel leuk maar deze oogt voor mij persoonlijk niet. de kleur al zeker niet. Over de pose twijfel ik nog maar de shaduw zo in haar gezicht doet het m voor mij niet
Comment