Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Kwam net even kijken en verschoot ervan dat deze in HoF staat.
Nu, zelf ben ik heel tevreden over deze plaat dus zou hij in mijn ogen daar ook mogen staan. En staat hij daar. :-)
Mensen die spreken over BB, dat was een beetje de insteek om de reeks te starten.
Ze gaf het zelf aan dat we die richting konden uitgaan omdat veel mensen haar ermee vergelijken.
Eindelijk nog eens beeld met hoog waawgehalte tussen al die saaie hofbeelden elke week opnieuw.
Superbeeld dit! Stoer en toch ook weer niet.
Schone belichting en afwerking.
Nu, ergens begrijp ik je en veelal heb ik ook dat gevoel. (en dan spreek ik niet over mijn eigen foto).
Het ding is natuurlijk dat je hier ook zit met een publiek dat vooral gericht is op een bepaald soort fotografie die jou (of mij) minder aanspreekt.
En natuurlijk heb je hier verschillende soorten onderwerpen maar in sommige gevallen stel ik mij toch de vraag bij sommige gekozen foto's.
Maar dan bedenk ik me dat de mensen die de foto's kiezen net ook tot dat publiek toebehoren.
Vaak lees ik dat kritiek op BD niet echt aanvaard word als zijnde opbouwend. Dus hoop ik dat hier de uitzondering mag zijn. :-)
Aan de andere kant bieden de HOF's soms ook interessante beelden.
Hall of Fame 2013 Week 50 - Lennert
Hall of Fame 2013 Week 47 - Greyhorse (tevens voor mij één van de meest interessante fotografen van hier)
Hall of Fame 2013 Week 35 - AlexfromHolland
Hall of Fame 2013 Week 25 - Xinix
Hall of Fame 2013 Week 18 - AlexfromHolland
Nu, het is lastig om in het algemeen te praten zonder iedereen over dezelfde kam te scheren.
Als je door de HoF's gaat merk je ook snel welk soort foto's het meeste naar boven komen.
Dat zijn dat toch vooral insecten, bloemen, landschap en dieren.
En de portretten die er wel door komen zijn veelal in een bepaalde richting.
Dus ik denk als je op dit forum aanwezig wilt zijn en blijven dan moet je daar gewoon rekening houden.
En als je meer zoekt bestaan er nog steeds andere grote websites waar ik zelf ook veel zit zoals 500PX & 1X...
Met dit alles gezegd zijnde wil ik niemand persoonlijk aanspreken natuurlijk.
Ook wil ik hier niet mee beweren dat mijn foto's 'beter' zijn of dergelijke...
Eindelijk nog eens beeld met hoog waawgehalte tussen al die saaie hofbeelden elke week opnieuw.
Superbeeld dit! Stoer en toch ook weer niet.
Schone belichting en afwerking.
Comment