Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Intrigerende vrouw. Die blik, dat lijf, die tattoo. Afgesneden handen zijn helemaal niet storend. PS Als je nog eens iemand nodig hebt om wind te komen maken, stuur maar een pm dan.
Op zich vind ik de foto qua belichting en uitsnede best goed hoor, maar het photoshop werk vind ik hier "slecht" uitgevoerd.. (linker arm, linker heup, rechter borst)
Intrigerende vrouw. Die blik, dat lijf, die tattoo. Afgesneden handen zijn helemaal niet storend. PS Als je nog eens iemand nodig hebt om wind te komen maken, stuur maar een pm dan.
Dank je wel voor je reactie! Ik zal je in gedachte houden
Op zich vind ik de foto qua belichting en uitsnede best goed hoor, maar het photoshop werk vind ik hier "slecht" uitgevoerd.. (linker arm, linker heup, rechter borst)
Ik weet niet precies wat je bedoeld met photoshop werk? Er is namelijk niets aan heup arm of borst geshopt. Of heb je het over huidbewerking?
Nice picture, En wat het model betreft/photoshop bewerking betreft denk ik ook dat je weinig hebt aangebracht veranderd. Ik dacht te weten dat je aan body building doet. Dus dan klopt dit wel. Het is natuurlijk niet wat men standaard verwacht van een foto in deze Glamour rubriek, vandaar waarschijnlijk het commentaar.
Ik vind deze best goed , die swoeng in je haar zit goed . Maar wel vind ik het wat spijtig van de handen.... was misschien een ideetje om met twee boks handschoenen deze opname te maken....
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Nice picture, En wat het model betreft/photoshop bewerking betreft denk ik ook dat je weinig hebt aangebracht veranderd. Ik dacht te weten dat je aan body building doet. Dus dan klopt dit wel. Het is natuurlijk niet wat men standaard verwacht van een foto in deze Glamour rubriek, vandaar waarschijnlijk het commentaar.
Ik vind deze best goed , die swoeng in je haar zit goed . Maar wel vind ik het wat spijtig van de handen.... was misschien een ideetje om met twee boks handschoenen deze opname te maken....
Dank je flash voor je reactie.
Idd sport veel dus is allemaal van mijzelf. Ach ja wat is "normaal/standaart"
Wie weet doe ik het nog eens over alleen vervang ik die handschoenen wel voor een paar halters
Mooie foto ( kan niet anders met zo'n knap model ), maar helaas vind ik de foto nogal standaard zonder enige spanning.
Je hebt echt de allure om meer uit foto's te halen...mvg Peter
Comment