Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
250 views zonder reactie vind ik absoluut super !...voor mij perfect dus !...zullen we zo verder doen ?
Grtz, D.
jij hebt dan toch maar liefst 250 views op 1 dag tijd (pak meer nu ws), mindere goden zoals ik kunnen daar alleen maar van dromen lol. Anyway...het zal een plaat zijn waar de BD'er wat drempelvrees moet voor overwinnen.
Last edited by ineedair; 5 januari 2014, 20:12.
Reden: ik vergeten
Ik vind de kleuren mooi maar voor de rest tja is er niet veel aan vind ik. de crop was bij men eerste indruk al niet zo ditje datje. En het model staat er zo maar gelaten bij. mss had je de veren een 70tal cm lager had gestoken had het beeld interessanter geweest. Maar ik denk dat er nog wel beelden gaan komen van dit model die we meer kunnen smaken hé Dan.
Comment