Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
zie liever een frontshot van deze dame.
nu geen mond, een borst zonder tepel en een klein stukje oor.
en dat allemaal door deze pose.
voor mij dus niet geslaagd.
onderbroek wel leuk zo
grt,bouk.
Deze dame kwam als vriendin met het eigenlijke model mee. Tijdens de shoot vroeg ze aan mij of ik een paar foto's, bedekt topless van haar wilde maken. Dit dus gedaan. Voorwaarde was wel, dat ze niet in de lens hoefde te kijken. Ik heb ook meer frontale foto's, maar wij vonden dit de mooiste uit een wel héle korte shoot.
Greetz, Gé
Canon 5D Mark II + BG & 40D + BG | Canon 24-70 F2.8 L USM | Canon 70-200 F4.0 L USM | Canon 50mm F1.4 |Elinchrom BXRi 250 (2x) | Elinchrom D-Lite it 2 (1x) | Canon Speedlite 580EX II & Canon 580EX I | Starblitz 3000-BA | strobist accessoires
Oorspronkelijk geplaatst door SjraaroetvenloBekijk bericht
Deze dame kwam als vriendin met het eigenlijke model mee. Tijdens de shoot vroeg ze aan mij of ik een paar foto's, bedekt topless van haar wilde maken. Dit dus gedaan. Voorwaarde was wel, dat ze niet in de lens hoefde te kijken....
OK..maar jij bent de fotograaf die deze foto op het net zet.
dus jij krijgt het commentaar op deze foto.
tis een ander verhaal als het voor de privé verzameling voor deze dame zou zijn.
grt,bouk.
Comment