Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Oorspronkelijk geplaatst door walter bechholsBekijk bericht
Gek toch dat je zelf uren naar een foto kan kijken en niets merkt toto iemand het zegt.
Ooh Walter, ja, zooooooo herkenbaar. En vervelende is, eens je het ziet, krijg je dat niet meer uit je hoofd. Sorry dat ik je mooie beeld 'verbrod' heb , want is voor de rest echt een heerlijke foto .
Nu die lijn, als je perse wil, ik denk dat je die er wel nog uitkrijgt in nabewerking?
Ik kan er soms ook echt van balen hoor, als ik hard gewerkt heb aan een foto en dan iemand doodleuk een (meestal terechte) opmerking heeft over bepaalde lijnen die niet goed lopen. Had onlangs een heel mooie foto van koppel tot ik plots zag en dacht: jeez dat lijkt wel een geamputeerd been en sindsdien kan ik die niet meer mooi vinden. Stom toch...
Ooh Walter, ja, zooooooo herkenbaar. En vervelende is, eens je het ziet, krijg je dat niet meer uit je hoofd. Sorry dat ik je mooie beeld 'verbrod' heb , want is voor de rest echt een heerlijke foto .
.
Geen probleem Nena, je hebt niets " verbrod ". Als je post moet je tegen commentaar kunnen en durven toegeven indien deze terecht is ( was bij jou zeker het geval )
Comment