Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Hmmmm vind ik niet zo geslaagd.... is eerder wat bloot om het bloot waarbij ik de blikken mis en vrij vlak van belichting. Maar hey, dat is maar de mening van nen ouden he
Was misschien beter geweest als je de opname aan de andere kant had gemaakt en iets minder DOF.
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Hmmmm vind ik niet zo geslaagd.... is eerder wat bloot om het bloot waarbij ik de blikken mis en vrij vlak van belichting. Maar hey, dat is maar de mening van nen ouden he
Was misschien beter geweest als je de opname aan de andere kant had gemaakt en iets minder DOF.
Naar mijn smaak is de foto voor 3 van de 4 modellen niet flatterend. (vertrokken gezichten, zichtbare ribben(kwestie van smaak misschien maar zeker niet de mijne), missend been). Alleen het 2e model van rechts staat er mooi dartel op.
Naakt kan een neutraal mooie foto opleveren. En zo passeerden er hier al wel wat.
Deze vind ik weinig op z'n plaats als fototechnische beoordeling.
Ik vind 'm eerder bestemd voor 1-of-andere voyeuristische website......
Maar soit ,, da's uiteraard een persoonlijke mening.
Beste allemaal, bedankt voor de interesse. Hierbij de gevraagde uitleg.
Dit is een stagefoto. Vier modellen samen vind je niet zo gemakkelijk. Het moment was wel grappig. Met alle "stagiairs" op een rij en alle modellen op een rij. De instructie was : "Kijken naar de fotografen (maar de netels bleken belangrijker!) en springen op "3", (maar dat is niet zo goed gelukt, omdat er te veel gelachen werd)." Het was wel bij valavond, maar blijkbaar nog net te vroeg.
Voor de challenge 'uniform' had ik een foto geplaatst in de andere richting, maar die bleek ook niet mee te vallen. Zoiets heeft meer van een happening dan van een professionele sessie. Mss is mijn herinnering te veel gekleurd door het heel prettig gebeuren.
Sorry dat jullie er niet bij waren (en er dus niet in kunnen komen)...
Ik zal er wss nog een andere posten van dezelfde shoot, maar vanavond heb ik geen tijd meer.
Groetjes,
Xavier
Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
Comment