Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Luka

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Luka

    Ik ben niet aan de kleuren geweest van de foto. Hij is dus (kleurgewijs) zo uit de camera gerold. Pas ik de paardenstaart aan, of eerder het hoofdhaar?
    Ik zou er niets aan doen, het is gewoon een middelmatig beeldje, niet slecht, niet super...

    Ik geef je 6,5 op 10 voor deze foto, je kan hier nog wat aan prutsen, en dan geraak je misschien aan 6,7 op 10.

    Naar 9 op 10 geraak je nooit, een foto moet super zijn van in het begin, prutsen en prutsen is energie verlies !

    Up naar de volgende zou ik zeggen, met in je achterhoofd sommige zaken die hierboven aangehaald zijn door andere fotografen.

    Ik ga dus niet echt mee met de trend...

    Grtz, D.

    Comment


    • #17
      Re: Luka

      Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
      Ik zou er niets aan doen, het is gewoon een middelmatig beeldje, niet slecht, niet super...

      Ik geef je 6,5 op 10 voor deze foto, je kan hier nog wat aan prutsen, en dan geraak je misschien aan 6,7 op 10.

      Naar 9 op 10 geraak je nooit, een foto moet super zijn van in het begin, prutsen en prutsen is energie verlies !

      Up naar de volgende zou ik zeggen, met in je achterhoofd sommige zaken die hierboven aangehaald zijn door andere fotografen.

      Ik ga dus niet echt mee met de trend...

      Grtz, D.
      Tis al niet gebuisd!
      Nikon D700 --- Nikkor 70-200 f/2.8 --- Nikkor 24-70 f/2.8 --- Nikkor 14-24 f/2.8 --- Nikkor 50 f/1.4

      Comment


      • #18
        Re: Luka

        Oorspronkelijk geplaatst door santideflo Bekijk bericht
        Ik ben niet aan de kleuren geweest van de foto. Hij is dus (kleurgewijs) zo uit de camera gerold. Pas ik de paardenstaart aan, of eerder het hoofdhaar?

        Santi
        Is de kleur van het haar vooraan zo verschillend als van de paardestaart... tiens, raar...
        Ik zou hem achteraan de kleur van voor geven... Mijn gedacht dat het dan minder aandacht opeist!


        Sent from my iPad using Tapatalk.
        Toon Nikonian
        D700/D7000/glaswerk Nikkor

        Comment


        • #19
          Re: Luka

          Oorspronkelijk geplaatst door santideflo Bekijk bericht
          Merci Bouk!
          Is het niet meer Max 900?
          2.3.1 Maximale afmeting van een foto: 1024x1024 pixels

          Plaats alleen foto’s die niet groter zijn dan 1024 pixels langs de langste zijde (inclusief kader).
          Je kan ook kleinere foto’s plaatsen, maar 1024 pixels is als maximum voor dit forum aanbevolen, als optimaal compromis tussen kwaliteit van de weergave en volledige zichtbaarheid zonder scrollen.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #20
            Re: Luka

            Oorspronkelijk geplaatst door santideflo Bekijk bericht
            Ik ben niet aan de kleuren geweest van de foto. Hij is dus (kleurgewijs) zo uit de camera gerold. Pas ik de paardenstaart aan, of eerder het hoofdhaar?

            Santi
            Ik zou aan heur haar niets veranderen en gewoon die staart de kleur geven gelijk op haar hoofd, doe je het andersom dan is de foto verstoord. Enfin ja, mijn mening hé.
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment

            Working...
            X