Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik hoop dat dat geen .45 is, anders gaat ze verschieten als ze in die houding vuurt.
Kweet niet, foto's van vrouwen met wapens doen het meestal niet voor mij. Ook die pluimen en dergelijke vind ik niet echt een plus. Zou deze vrouw liever half naakt zien poseren tegen die mooie achtergrond. Maar ik ben dan ook maar een nitwit.
Ik hoop dat dat geen .45 is, anders gaat ze verschieten als ze in die houding vuurt.
Kweet niet, foto's van vrouwen met wapens doen het meestal niet voor mij. Ook die pluimen en dergelijke vind ik niet echt een plus. Zou deze vrouw liever half naakt zien poseren tegen die mooie achtergrond. Maar ik ben dan ook maar een nitwit.
Haha, Leonide..... ik zal het haar overmaken..... Bedankt voor het commentaar . Halfnaakte vrouwen ? Zijn die niet gevaarlijker dan vrouwen met een wapen ?
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
scherp, goed van kleur en belichting.
gezicht mij wat te gladjes.
Ook alweer een paar keer komen zien , en ik zit eigenlijk met eenzelfde gevoel........ het gezicht past nu niet echt bij de huidskleur/structuur van de armen. ........ gezicht iets minder polijsten en de armen een ietsje meer om wat in "evenwicht" te komen?
Voor de rest vind ik dit alweer een prima plaat.
Dat is dan weer net typisch. Kom een vrouw laten we ze half naakt poseren en de foto is al half geslaagd. :s
Comment