Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
knap werk uiteraard en ver boven mijn kunnen. Toch was mijn eerste indruk dat hij dat zwaard door zijn keel had gestoken.....gezichtsbedrog, maar zie het telkens weer.... en dat kan niet de bedoeling zijn.
Puntje van kritieke blauwe make-up zou van mij mooier mogen overvloeien in de huid. Lijkt er nu wat opgeplakt. Maar...dat is slechts smaak!
wel, nu er toch iemand over begint: ik zit me hier nu al de hele tijd af te vragen of dat blauw nu gefotoshopt is of niet. Ben al verschillende keren komen zien, en ik denk dat het geshopt is:
de rand aan de slaap is net iets te recht, en hetgeen over het ooglid/oogkas en de kaaklijn loopt lijkt me ook te recht. Ik kan helemaal mis zijn, is niet afbrekend of hoe dan ook bedoeld, het intrigeert me gewoon.
wel, nu er toch iemand over begint: ik zit me hier nu al de hele tijd af te vragen of dat blauw nu gefotoshopt is of niet. Ben al verschillende keren komen zien, en ik denk dat het geshopt is:
de rand aan de slaap is net iets te recht, en hetgeen over het ooglid/oogkas en de kaaklijn loopt lijkt me ook te recht. Ik kan helemaal mis zijn, is niet afbrekend of hoe dan ook bedoeld, het intrigeert me gewoon.
Luc
Hallo Luc,
Nee is de visagie van evelien van tiggel
ik moet zeggen dat ik daar bitter weinig werk aan gehad heb
Evelien heeft ook die indiaan "Tonto " gedaan zij is mua maar haar passie is grime
Iedereen bedankt voor de comments
groetjes
Comment