Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Shirley
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Shirley
mooi, al vind ik het licht vanaf achteren wel erg veel.
vooral rond haar haar vind ik dat tè.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk berichtAch het is allemaal een kwestie van smaak... technisch zit het niet goed dat zie je zo (uitgebeten). Maar artistiek dan wel..... Dus deze kan best hoor....
Misschien eens proberen om de temperatuur wat op te drijven, dan wordt de foto iets warmer. ( maar das een persoonlijke mening )
Comment
-
Yup, overexposure haar en water van hier tot Tokyo. I <3 it
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door spyder Bekijk berichtIk volg.
Misschien eens proberen om de temperatuur wat op te drijven, dan wordt de foto iets warmer. ( maar das een persoonlijke mening )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk berichtIk snap de commotie hier niet goed rond dit beeld en het haar vooral?
Het friemel haar zal ik maar zeggen dat overbelicht is valt toch buiten het model
voor de rest zit er toch overal genoeg detail in?
Of zie ik niet goed??
Dank jullie wel voor de feedback!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk berichtJe krijgt met tegenlicht sowieso een waas over je foto, maar ik ben daar wel gecharmeerd van. We kennen allemaal de fotografie "regels", maar van mij mag er op de achtergrond echt wel wat weggeblazen worden in een tegenlichtopname. Zolang mijn model goed belicht blijft. Maar dit moet je natuurlijk wel aanspreken en dat is oke
Dank jullie wel voor de feedback!
dikwijls zie je zelfs in de vogue een voet die afgesneden is
of een stuk elleboog en die verdienen er de kost mee
en di soort foto zoals uw beeld is zeker goed , het analyseren van een beeld gaat naar mijn mening soms te ver
maar dat is dan ook maar mijn gedacht he
Comment
-
-
De laatste tijd werk ik zoveel mogelijk met tegenlicht ......het maakt een foto zo levendig .. ..blaas die achtergrond maar weg....
Maar het moet redelijk blijven .....door de hoek te veranderen tov het hoofdlicht probeer ik toch het uitbranden van de achtergrond binnen redelijke perken te houden....
Hier zou het voor mij iets minder mogen.
Vele foto's zijn zo oersaai omdat men het spel volgens de regels wil spelen.
Deze opname is voor mijn veel interessanter dan Shirley 2.
Comment
-
Zonder twijfel het beste beeld uit heel de reeks.
Ik hou enorm van die uitgeblazen achtergronden, dat geeft sfeer en gevoel aan het beeld.
De natuurlijke waas geeft tevens een meerwaarde.
Wat me wel opvalt is dat bij alle beelden in de reeks je model een "starende" blik heeft... Misschien kan ze daar niet aan doen, maar dan moet je als fotograaf daarop anticiperen.
In dit geval had het vele malen mooier geweest als ze niet in de lens had gekeken, maar weg in de verte. Het zou ook een boeiender beeld hebben opgeleverd en het probleem van het staren ineens hebben opgelost
Maar al bij al een beeld dat ik de moeite vind om even wat commentaar bij te schrijven.
Nice Job Moon.
Grz. Peter
Comment
Comment