Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik juich toe, dat de onweerstaanbare drang om te posten wordt onderdrukt en een periode voor bezinning wordt ingelast. Voor mij een bewijs van karakter.
Excuse moi, maar als insider van de newborn/kidswereld kan ik stellen dat dit een newbornfoto is van hoog niveau! Ik zie er niet veel voorbij komen die de mooie styling, mooie compo, zachte toning en oog voor details van deze fotografe kunnen benaderen. Jammer dat het enthousiasme hier nog steeds alleen oplaait bij doodgeshopte modellen pics. Vooral doorgaan met posten aub! Verfrissend
Hartelijk bedankt nog voor de reacties!
Monica, bedankt om je mooie woorden. Zoals vele anderen trouwens, werk ik ook hard om een foto neer te zetten die mooi is op elk vlak.
Ik merk wel dat mensen hier op BD nog niet zo vertrouwd zijn met deze stijl van newbornfotografie, maar goed, we gaan ze dat leren he.
I'll keep going!
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Comment