Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hihi, wil de kleur eigenlijk graag veranderen (heb topic gestart in fotobewerking), want het lukt mij zelf niet goed. Alle tips hierover welkom dus Toch bedankt voor de reacties.
Hihi, wil de kleur eigenlijk graag veranderen (heb topic gestart in fotobewerking), want het lukt mij zelf niet goed. Alle tips hierover welkom dus Toch bedankt voor de reacties.
Begrijp me niet verkeerd hé. Ik (persoonlijk) vind de kleur -lakentje - wikkeldoek- niet echt mooi. De foto op zich is schitterend.
Dus voor mij moet je die kleur niet wijzigen hoor (ieders meug weet je wel).
perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
En wil je dat de jongere (bedankt voor het compliment ) onder ons even uitleggen
OK...wie A zegt moet ook B zeggen.
ik vind dat door deze pose het op een Softenonkindje lijkt.
mijn buurmeisje van vroeger zag er nl zo uit, omdat de moeder tijdens de zwangerschap Softenon had gebruikt.
grt,bouk.
Ja, hallo zeg, ben even gaan opzoeken hoe softenonbaby's er zouden moeten uit zien en zie de gelijkenis feitelijk niet. Bouk, vind het echt wel erg hoor je opmerking
't Is weer à la Bouk hoor...
Niet van aantrekken Tasj.
Mijn mening weet je al he, jammer van de plooikes, kleur is niet echt zo mijn smaak ma verder wel mooi.
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
en veel mannen gaan struikelen over de pose, eventueel ook over de kleur...raar hé !
Inderdaad.
Ik ben ondertussen ook al tig keer komen kijken omdat er iets was waar ik me niet " happy" bij voelde, en het is een combinatie van beide.
De blik van deze spruit is fantastisch, ...... i love it .
Maar het zijn de voetjes zoals ze nu uit het doekje komen piepen, dewelke het niet doen bij mij. Heb je geen foto waar alleen de handjes uit het doek komen?
OK...wie A zegt moet ook B zeggen.
ik vind dat door deze pose het op een Softenonkindje lijkt.
mijn buurmeisje van vroeger zag er nl zo uit, omdat de moeder tijdens de zwangerschap Softenon had gebruikt.
grt,bouk.
Comment