Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

My pride and joy..Hanne

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: My pride and joy..Hanne

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
    Een achtergrond die getuigt van gebrek aan inspiratie. Tja ... jammer!
    Die witte achtergrondrollen die je altijd ziet, zijn mi meer afgezaagd
    Canon-man. Concerten en natuur.
    Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pkwy Bekijk bericht
      Wel, dat heb je perfect gedaan.
      Maar weet ik nog altijd niet of het broad of short is.
      Sowieso splitlighting, want in deze pose komt het licht van een kant.
      Het is gewoon theorie hoor, ben bezig met studeren, maar aangezien het moeilijk
      te zien is wel oog het dichtst bij de camera staat, geraak ik er niet uit of het broad of short is.
      Bij broad is het gezicht gedraaid naar de lichtbron en het oog daar dichter bij de lens.
      Bij short is het oog dat het dicht bij de camera staat, weggedraaid van het licht.

Maakt niet uit, was gewoon theorie voor mezelf. Interessant wel om dit te bestuderen.
      Ik heb weer iets bijgeleerd. Dank U.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Comment

ik vergeet ook nooit meer de aanvaring die ik ooit heb gehad met Jos en dit ook naar mijn dochter toe ,ook zij niet !! zij heeft toen beslist om nooit op BD te komen !!!
          gelukkig kan ik dit zelf plaatsen en leg ik die ongegronde negatieve commentaren naast mij neer ,ik heb wel graag negatieve commentaren als ze fatsoenlijk worden overgebracht en ik er iets uit leer
          BTW ik wou dat ik zo een foto van mijn dochter had ,knap Pascal

Comment

Ik ga me wijselijk buiten de discussie houden maar denk er het mijne van. Kom door tijdsgebrek hier minder langs maar vind dit toch wel een bijzonder geslaagd prentje, en voor mij zeer geslaagd voor zowel de fotograaf als model. Ik heb zelf zo goed als geen ervaring met dit soort fotografie dus kan hier alleen maar leren.
            Web: http://www.hanscouwenbergh.be
            Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

Comment

Vind iedere comment meer dan welkom. Bedankt om te kijken en te reageren.
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Jos je bent een oude zeveraar!!
                Die foto is de max, puur natuur!!
                Het is tijd dat jij misschien eens nog eens naar de avondschool je wat inspiratie gaat op doen!

Groetjes
                Carole

Comment

leuke foto. simpel, puur. licht valt mooi
                  A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spyder Bekijk bericht
                    Ouch,........ ik vermoed dat de smiley over het hoofd gezien wordt en de reactie letterlijk geinterpreteerd wordt.
                    Ik heb een groot vermoeden dat het niet zijn bedoeling is om je prent af te kraken, en zeker niet je dochter. Hij kent je kwaliteiten van je landschapsfoto's en is alleen een beetje " teleurgesteld " dat je je dochter voor " een stenen muur" plaatst ( wat op zich voor mij ook totaal niet verkeerd is ). Hij wil je alleen maar " uitdagen " om een nog betere lokatie te zoeken, waar je dochter nog beter tot haar recht komt.

Tot zover mijn interpretatie van de reactie van Jos. De soep moet niet altijd zo heet gegeten worden zoals ze opgediend wordt.
                    Ha, daar is er eentje die mijn schrijfsels begrijpt!

Dank u wel, Spyder.
                    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Super plaat makker . De jeugd in hun vertrouwde omgeving zou ik zeggen .
                      ik kan best geloven dat ze er blij mee is en ik zou als fotograaf ook blij zijn om zulke mooie foto te kunnen maken .
                      Keep up the good work mate
                      Groetjes
                      Luc
                      Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

Comment

Ha, daar is er eentje die mijn schrijfsels begrijpt!

Dank u wel, Spyder.
                        goed bezig Jos, al de anderen (zie ook eens naar FB) zijn dus "lomperds".... man man man ongelooflijk je ..... vul dit maar zelf aan
                        nikon coolpix s9100

Comment

Blijf buiten de discutie, maar vind dit een mooie foto van een leuke jonge meid en 't dan nog een tof, spontaan modelleke ook.
                          Goed gedaan.
                          perman
                          canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Mooie en eigentijdse plaat van een dochter waar je trots op mag zijn.

ps. Ook ik heb me al vaker gestoord aan de reactie's van Jos en het is jammer en onfatsoenlijk dat hij daar steeds andermans topic voor gebruikt.
                            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Ha, daar is er eentje die mijn schrijfsels begrijpt! Dank u wel, Spyder.
                              Och Hos denk je nu echt dat ik je niet door had van de eerste keer?
                              Je moet eens leren dat kritiek geven meer is dan gewoon de expert uit te hangen tussen je stoffige boeken in een veel te klein kamertje. Je haalt er niks mee uit hoor Misschien moest je maar eens wat meer buiten komen want het leven is niet meer dan de moeite doen om je medemens wat beter te begrijpen en te aanvaarden. Respect voor een ander persoon tonen kan toch niet zo moeilijk zijn zeker?
                              En kom nu niet af met oehhhs en aaaahhhhs want dat verhaal ken ik al.
                              Fotografie in al zijn eenvoud kan toch zo mooi zijn..als je tenminste zoals ik het niet te hoog in schat. En nu ga ik verder met mijn leven...
                              Mvg, Pascal,Schoonspikke
                              500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pkwy Bekijk bericht
                                Sterkste punt in de foto vind ik het licht. Geen plat uitgelicht gezicht.
                                En nu dat ik daar over aan het leren ben (Gno zou mij kunnen helpen).
                                Is dit nu broad lighting of short lighting? Mijn gevoel zegt dat haar rechter oog het dichtst
                                bij de lens komt en het dus shortlighting is, maar spikke zorgt voor een twijfelgeval.
                                Ik heb het over het oog links op de foto.
                                Is dit nu broad lighting of short lighting? het is eigenlijk geen 1 van de 2 want het gezicht is recht naar de camera (of bijna toch)

Stel dat vanuit de fotograaf zijn gezichtpunt haar gezicht links zou draaien is het broad lighting. Draait ze haar gezicht naar rechts is het short lighting
                                www.nowforever.be We are your reflection from the past for the future

Comment

Working...
                                X