Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sarah

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sarah

Anyone who has never made a mistake has never tried anything new. (Albert Einstein)

Re: Sarah

Wauw, knap!

Comment

Al een paar keer komen kijken omdat er iets is dat me niet lekker zit bij deze, maar kan het nog niet helemaal " fingerpointen".
      Last edited by spyder; 9 oktober 2013, 18:59.

Comment

laat maar weten wanneer je het gevonden hebt
        Anyone who has never made a mistake has never tried anything new. (Albert Einstein)

Comment

Voor mij is het de witte achtergrond en het witte haar. In dit geval zou ik niet voor een witte achtergrond gekozen hebben.

Het visueel zwaartepunt ligt niet bij het gelaat of de uitdrukking, waarschijnlijk ook een gevolg van al dat wit aan de bovenkant denk ik.
          Mij lijkt het dat de broek en de roos nu de aandacht opeisen.
          Met een donkere achtergrond had je dit probleem niet denk ik.

mvg Dirk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spyder Bekijk bericht
            Al een paar keer komen kijken omdat er iets is dat me niet lekker zit bij deze, maar kan het nog niet helemaal " fingerpointen".
            Ik heb haar op mijn computer 15% verscherpt. Scheelt een slok op een borrel.

Nogal hard licht op haar rechterarm en linker schouder.

Verder geen bezwaren.
            Last edited by Jos Vanhengel; 10 oktober 2013, 01:50.
            Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Ik ben er niet van overtuigd dat een zwarte achtergrond veel verschil zou maken, de roos springt sowieso in het oog.
              Moest ik het morgen opnieuw moeten doen, ik zou hem precies hetzelfde maken.
              Ik ben er redelijk zeker van dat, op een zwarte achtergrond, ik deze foto zelfs niet zou bekeken hebben.
              Maar je hebt wel gelijk dat de roos en broek in mindere mate de aandacht opeist, persoonlijk vind ik dat niet storend.
              't Kan geen kwaad om in laagjes te werken

Comment

Zou volgens mij gerust een beetje donkerder mogen omdat de kledij een donkerder sfeer laat vermoeden en dat is een beetje in strijd met de maagdelijk witte achtergrond. Verder ben ik zeker niet de persoon om raad te geven maar dat is mijn persoonlijke indruk.
                https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flowojo Bekijk bericht
                  Ik ben er niet van overtuigd dat een zwarte achtergrond veel verschil zou maken, de roos springt sowieso in het oog.
                  Moest ik het morgen opnieuw moeten doen, ik zou hem precies hetzelfde maken.
                  Ik ben er redelijk zeker van dat, op een zwarte achtergrond, ik deze foto zelfs niet zou bekeken hebben.
                  Maar je hebt wel gelijk dat de roos en broek in mindere mate de aandacht opeist, persoonlijk vind ik dat niet storend.
                  't Kan geen kwaad om in laagjes te werken
                  Zwart zou ik absoluut niet aanraden. Dat zal je bij mij ook nooit zien.

Ik stel gewoon een donkerder achtergrond voor. Een kleur, grijs of een textuur of zoiets.
                  Dat had ik in gedachten.

Maar zoals bijna alles in fotografie heeft het opnieuw te maken met persoonlijke smaak.

Je zegt "Moest ik het morgen opnieuw moeten doen, ik zou hem precies hetzelfde maken". Je moet inderdaad achter je werk staan.

Zoals ik ook achter mijn mening ivm dat wit

Comment

top die foto
                    zou één iets anders gedaan hebben, broek uit (in slip) of witte/beige onderkant
                    maar da's ik maar hé, anders top!
                    Davy Gagnon - Glamour & Fashion Photographer based in Ruiselede, Belgium.

www.DavyGagnon.com

Comment

Ik geef niet vaak negatieve commentaar maar ik begrijp geheel niet wat men zo top vindt aan deze foto.

- ik vind hem zeer vlak belicht. een meer beautydish benadering(dus net voor/boven het model)had meer diepte gegeven en meer aandacht naar het gezicht getrokken
                      - dat stuk "vlees" dat rechts van haar nek/boven schouder zit is zo raar doordat de highlight net er voor zit.
                      - haar rechter arm lijkt er wel 1 van iemand anders

Deze 3 puntjes zijn allen zeer relatief maar zorgen en net voor dat als ik naar de foto kijk ik geen waw gevoel heb en als ik dan zoek waarom vermoed ik dat het die punten zijn.

Maar echter vooral het feit dat je er in geslaagd bent dit model dik te laten overkomen ookal is ze dat zeker niet. Ze heeft smalle lenden en nu lijkt ze wel maat 42 te hebben.
                      www.nowforever.be We are your reflection from the past for the future

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DavyGBE Bekijk bericht
                        top die foto
                        zou één iets anders gedaan hebben, broek uit (in slip) of witte/beige onderkant
                        maar da's ik maar hé, anders top!
                        Dat is gesproken se !
                        Verder niks op aan te merken
                        Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DavyGBE Bekijk bericht
                          ......
                          zou één iets anders gedaan hebben, broek uit ....
                          mee eens, en dan croppen tot net onder de arm)(
                          -----
                          vind het mooi zo.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                          X