Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
mooi naturel beeld maar de bh afdrukken zou ik weg werken,of anders je model vragen om zonder bh of andere spannende kledingstukken die een afdruk maken uit te laten. grts
... Van banding heb ik geen last maar kan de foto niet wat groter?
De drie foto's die hij tot nu gepost heeft (het verleden niet meegeteld) hebben allemaal een bestandsgrootte van 0 bytes.
Wat daar de reden van is weet ik niet. 't Heeft weinig zin deze foto's op details en scherpte te beoordelen.
Het heeft inderdaad weinig zin deze foto's te beoordelen op scherpte en details.
Zo een foto moet je beoordelen als totaalbeeld, de sfeer die je opsnuift bij het kijken naar het beeld.
Integriteit, rust, puurheid en schoonheid...
Zeer goed en kunstzinnig met een zeer grote K !
Inderdaad, ben heel erg geschrokken van mijn zwaar kwaliteitsverliezende uploads, hoe dit vermijden???
Voordat je de foto upload even de bestandsgrootte controleren. De afbeelding is nu maar 33 kb. Als je dit met hoge kwaliteit opslaat wordt het groter als 175 kb.
Belangrijk is in ieder geval de compressie laag te houden, dus is er meer informatie in de foto. Het kleurprofiel op rgb zetten ik ook handig, omdat veel mensen bijvoorbeeld internet explorer gebruiken en die kan er anders niet goed mee omgaan. Maar het kleurprofiel staat goed :-)
Aanvulling: Ik zie nu ook de andere reacties. Voordat ook mijn bijdrage verkeerd wordt uitgelegd wil ik toch even zeggen dat ik dit een prachtige sfeerplaat vind, de toning erg goed bij de plaat vind passen en de andere positieve opmerkingen kan onderschrijven.
mag ik dan vragen , wat deze opname U als fotograaf doet..?
en waarom dit model zo vastgelegd.
had nl al gevraagd waarom deze pose (de handen) maar nog geen antwoord.
grt,bouk.
mag ik dan vragen , wat deze opname U als fotograaf doet..?
en waarom dit model zo vastgelegd.
had nl al gevraagd waarom deze pose (de handen) maar nog geen antwoord.
grt,bouk.
Bouk...denkt ge dat tuymans of een ander kunstenaar in museums naast hun werken staan om uitleg te geven.
Bouk...denkt ge dat tuymans of een ander kunstenaar in museums naast hun werken staan om uitleg te geven.
omdat het niet nodig is bij een kunstnaar als Tuymans, zijn werk is zo wie zo herkenbaar, wat bij veel kunstenaars het geval is.
maar van TS weten we dat niet, vandaar mijn vraag.
grt,bouk.
Comment