Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Fighter Girl
Collapse
X
-
Fighter Girl
Labels: Geen
-
-
Re: Fighter Girl
Grrmmmblll...
Eigenlijk word ik een beetje slecht gezind van zo een foto's.
Ik heb de moeite genomen om eens naar ander werk van jou te gaan kijken en daar zitten best goede beelden tussen.
Maar dan kom je met zoiets
Ik begrijp je bedoeling hoor. Het lekkere ruwe gevoel leggen door nabewerking.
Maar zo werkt dat NIET !
Je moet eerst denken wat beeld je wilt creëren en op basis daarvan bepaal je welk licht je gaat gebruiken, de accessoires en de make-up.
Dit is hier allemaal niet in orde.
Je gebruikt licht dat typisch is voor een fashion- lifestyleplaatje, je model is veel te deftig gekleed en de make-up is een gewoon naked look (best mooi, maar past hier niet).
Als je dan die bewerkingen op je beeld gaat smijten dan krijg je geen spannend en ruw beeld, maar een afgrijselijke huid en dito afwerking.
Ik zou daar als model echt niet blij mee zijn hoor...
Hoop dat je me deze comment niet kwalijk neemt, het is echt met de beste bedoelingen.
Mvg. Peter
PS : model is toch Lies hé ?
Comment
-
Ik heb de foto vandaag al een paar keer bekeken, maar ik geloof haar, het plaatje, niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk berichtGrrmmmblll...
Eigenlijk word ik een beetje slecht gezind van zo een foto's.
Ik heb de moeite genomen om eens naar ander werk van jou te gaan kijken en daar zitten best goede beelden tussen.
Maar dan kom je met zoiets
Ik begrijp je bedoeling hoor. Het lekkere ruwe gevoel leggen door nabewerking.
Maar zo werkt dat NIET !
Je moet eerst denken wat beeld je wilt creëren en op basis daarvan bepaal je welk licht je gaat gebruiken, de accessoires en de make-up.
Dit is hier allemaal niet in orde.
Je gebruikt licht dat typisch is voor een fashion- lifestyleplaatje, je model is veel te deftig gekleed en de make-up is een gewoon naked look (best mooi, maar past hier niet).
Als je dan die bewerkingen op je beeld gaat smijten dan krijg je geen spannend en ruw beeld, maar een afgrijselijke huid en dito afwerking.
Ik zou daar als model echt niet blij mee zijn hoor...
Hoop dat je me deze comment niet kwalijk neemt, het is echt met de beste bedoelingen.
Mvg. Peter
PS : model is toch Lies hé ?
Ik neem het zéker niet kwalijk, moest ik ook geen commentaar kunnen verdragen kwam ik niet op BD
Wou idd eens iets anders proberen, zo een 'drama' look proberen
Ze is wel wat 'vuil' geschminkt enzo... Zoals je zegt met de juiste outfit en 'decor' mss wel ja
Groeten,
Davy
PS: Model noemt Eline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavyGBE Bekijk berichtWou idd eens iets anders proberen, zo een 'drama' look proberen
Comment
-
-
Ik geloof er ook geen snars van, knap model wel
Mij stoort eigenlijk ook alles, blik, houding, licht, bewerking
Het is een concept wat vaak geprobeerd wordt, maar zelden lukt.www.minnev.be
Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spyder Bekijk bericht... een model met een smile op haar gezicht is niet de ideale combinatie
---
voor mij net een beetje tè.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
Comment