Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ianthe droomt weg ...........
Collapse
X
-
-
Re: Ianthe droomt weg ...........
Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk berichtLeuke opname, alleen spijtig dat de ogen twee zwarte gaten zijn. Enfin toch op mijn scherm...
Hierdoor is de ziel uit de plaat.
Toch... mss het wit van de kledij vind ik iets 'té wit'...
Maar da's mijn opinie
Comment
-
Ja , met een vorige opname en gelijkaardige bewerking kreeg ik ook die opmerking . Heb het toen eens veranderd (opgelicht)- maar dat gaf een kitscherig resultaat .
Uit de donkere ogen spreekt weemoed . Ze zijn ook zowiezo erg donker ..............en een beetje artistieke vrijheid mag wel :-).
Grtn en dank ,Thierry
Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk berichtLeuke opname, alleen spijtig dat de ogen twee zwarte gaten zijn. Enfin toch op mijn scherm...
Hierdoor is de ziel uit de plaat.Last edited by thierry ysebaert; 18 september 2013, 23:22.
Comment
-
Ja , 't is een lichtgeel bloesje en dat is nog lichter geworden door de bewerking :-) . Zal eens kijken wat het geeft bij maskeren .
Heb nog een versie gemaakt , meer gecropt en heb dan de rest v bloesje ineens weg gecloond ...............
Grtn & dank Thierry
Oorspronkelijk geplaatst door DavyGBE Bekijk berichtIdd, is ook enige dat mij stoort, voor de rest mooie plaat!!!
Toch... mss het wit van de kledij vind ik iets 'té wit'...
Maar da's mijn opinie
Comment
-
Comment