Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Debby and the one and only MIB-dog :)
Collapse
X
-
Debby and the one and only MIB-dog :)
Labels: Geen
-
-
Re: Debby and the one and only MIB-dog
De hond past heel goed in het plaatje!
Huid vind ik veel te grijs overkomen, ik denk teveel helderheid in PS of LR?"http://Kevin-V.com
[SIZ
-
Hondje is inderdaad leuk detail, maar....
Beeldopbouw is niet mooi noch verzorgd.
Licht is voor mij te gewoon.
Pose van het model vind ik echt niet mooi, op die manier komt het model ook veel en veel te mager over. Het is bijna meer hoofd dan lichaam.
Ook de nabewerking is niet mijn dada. Duidelijk gespeeld met clarity of zware high-pass en dat siert dit model absoluut niet.
Jammer, ik denk dat dit veel beter kan hoor.
Kijk uit naar je volgende beelden.
Mvg. Peter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk berichtHondje is inderdaad leuk detail, maar....
Beeldopbouw is niet mooi noch verzorgd.
Licht is voor mij te gewoon.
Pose van het model vind ik echt niet mooi, op die manier komt het model ook veel en veel te mager over. Het is bijna meer hoofd dan lichaam.
Ook de nabewerking is niet mijn dada. Duidelijk gespeeld met clarity of zware high-pass en dat siert dit model absoluut niet.
Jammer, ik denk dat dit veel beter kan hoor.
Kijk uit naar je volgende beelden.
Mvg. Peter
Het model is wel degelijk mager
Bij deze werd geopteerd om naar voren te leunen omdat de hond niet wou meewerken, wou zich onmiddellijk placeren op de schoot
De bedoeling was dat hij mooi ging zitten (daarvan zijn echter ook foto's van)
Qua nabewerking, ik zal er rekening mee houden bij het bewerken van anderen uit die reeks, alvast bedankt daarvoor.
Ik wou wa 'drama' toevoegen aan de foto...
Gr,
Davy
Comment
-
-
Effe los van de technische details.
Ik had het model een borstel gegeven, alsof ze de hond borstelt, terwijl haar eigen haar een beurt nodig heeft. Zou een magnifiek beeld zijn (ik zie dit echt al voor ogen)!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Boodts Bekijk berichtEffe los van de technische details.
Ik had het model een borstel gegeven, alsof ze de hond borstelt, terwijl haar eigen haar een beurt nodig heeft. Zou een magnifiek beeld zijn (ik zie dit echt al voor ogen)!!
Comment
-
Mopsje staat er goed op !Canon-man. Concerten en natuur.
Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/
Comment
-
Comment