een testje van afgelopen weekend. Is dit iets? (en nee, geen commentaar op m'n naam die in het groot door de foto loopt - ik weet al dat jullie dat maar niks vinden)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
vintage fiets
Collapse
X
-
-
Re: vintage fiets
Oorspronkelijk geplaatst door pkwy Bekijk berichtHeel mooi plaatje, alleen verpest die website link heel veel...
Leuke sfeer en goede compo in mijn ogen...Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
Ik volg in de comments.
En mss een kleine bedenking...
Als iemand jou foto wil stelen dan neemt het een paar seconden werk in PS om die url uit jou foto te halen.
Dus dan is de vraag, waarom zet je die er dan ook op als je zelf ook al weet dat dit not done is?
Wil je persee een tag zetten, doe het dan in de rand op een discrete manier en niemand zal daar over vallen.
Comment
-
Mooie belichting en bewerking
Meisje zit er nogal houterig en verkrampt bij.
Waarom niet alleen de fiets? Het dromerige effect wordt een beetje te niet gedaan door de drukte in het beeld (en fiets en houten bankje) Hier zou eenvoud sieren.
Comment
-
Voor mij persoonlijk is het een gek standpunt. Ik zag em ook al op FB passeren en heb hier net hetzelfde gevoel. De fiets lijkt in de hoogte te hangen op het eerste zicht bij mij (vooral dat voorwiel dan), ik denk door je vrij lage standpunt. Denk dat ik een hoger standpunt had ingenomen.
De styling...hmm. de rekker van het rokje stoort wat. Vind het precies ook niet passen bij de jeugdige leeftijd van je dochter.
Licht mooi en natuurlijk prachtige dochters/modellen heb je daar in huis.
Ah ja.. leuke fiets
Comment
-
Comment