Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mandyboy

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mandyboy

Een tijdje terug een shootje gedaan met Mandy Vandamme (de tweede al, er zijn al een paar foto's van te vinden hier op bd).
    Tijd om weer iets te posten!
    MUAH door Roxanne

www.minnev.be
    Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Re: Mandyboy

Goeie plaat met een model die dit wel aankan
    Beetje twijfel over MU : mocht er nog iets meer over zijn voor mij....
    Groeten Dirk
    Website : http://www.gakrid.be

Comment

Mooi & cool .
      Wel wat strepen op de achtergrond - of is/was dit de bed ? :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thierry ysebaert Bekijk bericht
        Mooi & cool .
        Wel wat strepen op de achtergrond - of is/was dit de bed ? :-)
        Dit is een buitenmuur, witte bakstenen muur, is idd een beetje vlees nog vis op deze foto, stoorde mij niet omdat ik het wist waarschijnlijk

Thanks voor de comments!
        www.minnev.be
        Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Knappe plaat MinneV met goede toon en smaak.
          Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

Ja, knap, gewoon knap, knappe MUA ook. Heel goed
            Als ik dan op details let, dan valt mij de MUA van de lippen op, aan de hoekjes van de bovenlip. Zo bedoeld vermoed ik, maar had lippen anders gewild..
            Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
              Ja, knap, gewoon knap, knappe MUA ook. Heel goed
              Als ik dan op details let, dan valt mij de MUA van de lippen op, aan de hoekjes van de bovenlip. Zo bedoeld vermoed ik, maar had lippen anders gewild..
              Hmm, nu zie ik het ook... Ze had niks op haar lippen daar, gek, eens de andere foto's van de reeks bekijken.
              Thanks voor het oog voor detail en de positieve comments!
              www.minnev.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
                Hmm, nu zie ik het ook... Ze had niks op haar lippen daar, gek, eens de andere foto's van de reeks bekijken.
                Thanks voor het oog voor detail en de positieve comments!
                Heb je nog van haar? Laat maar komen. Vind ze echt een beauty om naar te kijken. Intrigeert me enorm, deze dame...
                Al doende leert men...

Flickr

Comment

Love it! Powerblik van Mandy
                  Tzijn nog kleine dingetjes die nog weg te werken kunnen zijn: rechtsboven een beetje vignet, helemaal links komt haar hemd zo wat ongelukkig uit zodat het daar een streep vormt net aan de kant van het beeld en ook links die muur die wat kleine vlekjes vormt tegen de rand. Tzijn gewoon wat kleine dingetjes die hem wel meer afgewerkt maken
                  https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk bericht
                    Love it! Powerblik van Mandy
                    Tzijn nog kleine dingetjes die nog weg te werken kunnen zijn: rechtsboven een beetje vignet, helemaal links komt haar hemd zo wat ongelukkig uit zodat het daar een streep vormt net aan de kant van het beeld en ook links die muur die wat kleine vlekjes vormt tegen de rand. Tzijn gewoon wat kleine dingetjes die hem wel meer afgewerkt maken
                    Dat vignette stoort me niet, maar de linkerkant van de foto ziet er inderdaad een beetje zielig uit Compleet naast gekeken, thanks voor de opmerking! Misschien toch maar eens aanpassen.
                    www.minnev.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
                      Dat vignette stoort me niet, maar de linkerkant van de foto ziet er inderdaad een beetje zielig uit Compleet naast gekeken, thanks voor de opmerking! Misschien toch maar eens aanpassen.

Tzijn zo die kleine dingen die het verschil kunnen maken, but you know
                      https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Working...
                      X