Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

I got the attention

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• I got the attention

Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

Re: I got the attention

Hahaha de vraag is wie ?
    Leuk
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

Technisch goed. Waarover gaat dit?

Cheer,
      F.

Comment

Eén van de foto's van een fotoshoot met Sharon en een andalusische hengst.
        De harmonie tussen het paard en het model vind ik fascinerend.
        Was niet eenvoudig, in volle zon, flitsen durfde ik niet, wel met een reflectiescherm gewerkt, waarschijnlijk hierdoor die argwanende blik van het paard.
        Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

Comment

wel leuk maar:
          dat zwevende rechterhandje?
          en mis de linkerhand.?
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beertje2 Bekijk bericht
            Eén van de foto's van een fotoshoot met Sharon en een andalusische hengst.
            De harmonie tussen het paard en het model vind ik fascinerend.
            Was niet eenvoudig, in volle zon, flitsen durfde ik niet, wel met een reflectiescherm gewerkt, waarschijnlijk hierdoor die argwanende blik van het paard.
            Hoi Beertje,

Vooreerst is het een goed technisch portret (licht, scherpte,kleur) en zeker bij onder omstandigheden die beschrijft.

Om heel eerlijk te zijn, ik zie de harmonie niet. Ik zelf paarden en weet wat harmonie is met een zo een edel dier. Sorry hoor , maar ik zie hier gewoon een dame die afstandelijk poseert voor het paard. Er is binding tussen de twee, behalve dan de kleur van de rozet en de jurk.

Uit ondervinding weet ik ( en ik ben een ijdeltuit ) dat flitsen bij paarden niet optimaal is en met enig risico. Maar een reflectie scherm is nog veel erger. Dat zal ik nooit meer gebruiken bij het maken van opnames van paarden, heb er eens een farce met gehad.

De blik van het paard zit wel goed op zichzelf maar terug draagt weinig bij aan de harmonie. Het is eerder van "hey wat ben je daar aan het doen, ik vertrouw je niet echt".

Maar dat neemt niet weg dat de plaat wel goed zit technisch.
            Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

Het is eerder van "hey wat ben je daar aan het doen, ik vertrouw je niet echt".
              Voor mij zegt de blik van het model ongeveer hetzelfde, het paard had net een snoepje gekregen, vandaar het handje, ze werden gestoord in hun activiteiten, dit is ongeveer wat de blik zegt van beide modellen.

Comment

Working...
              X