Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

You better clean up your mess,instead of playing Golf ........

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: You better clean up your mess,instead of playing Golf ........

MinneV toch, hebberd dat ge bent....
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
      1: mag ik dan u camera hebben
      2: Ik denk dat je die beslissing nog al eens gemaakt hebt (no offence), ik heb al tientallen modellen en fotografen weten stoppen, zolang ze hun gear (de fotografen dan) niet verkopen, stoppen ze niet Once you start there's no stopping. Ik denk niet dat één van de mensen die ik ken die 'gestopt' zijn of 'op pensioen' dat ook echt gedaan hebben, binnen een paar maandjes is de inspiratie er waarschijnlijk wel weer, paar karakterkoppen op de fiets tegenkomen en das zo geflikt!
      Ik hou er nog eentje voor mijn fietsen te trekken lol
      btw, snap niet dat geen van beide foto's van Laurence in de hoF staan??
      Is verdomme het beste wat hier dit jaar gepost is !!!!

Comment

gNo allé man je gaat het toch niet echt menen om te stoppen ,jij die altijd modellen vindt en vondt die en ander nooit tegen komt ,
        en dan nog de mooie locaties die je zo uit je mouw weet te schudden ,maar met alle respect voor je ,hoop ik toch stillekes dat je het niet opgeeft ,en dit
        en bevlieging is die ieder van ons al eens meemaakt .
        Ik wens je dan ook in je "nieuwe hobby" veel plezier en voldoening zoals bij je fotografie en bewerkingen .
        Groetjes
        Ardesign .
        Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
          ....
          het is niet de reeks die stopt, maar ik die stop met fotografie
          ohh.gelukkig maar, ik schrok al.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            ohh.gelukkig maar, ik schrok al.
            grt,bouk.
            Hoe heb je dan eindelijk in de spiegel gekeken?

Comment

Veel succes met de fiets man, ik heb die van mij aan de haak gehangen om meer te kunnen fotograferen, daar heb ik nu al 25 kilogram spijt van.
              Anyone who has never made a mistake has never tried anything new. (Albert Einstein)

Comment

Ik hou er nog eentje voor mijn fietsen te trekken lol
                btw, snap niet dat geen van beide foto's van Laurence in de hoF staan??
                Is verdomme het beste wat hier dit jaar gepost is !!!!
                Ik denk dat ik ooit eens perongeluk op een paar mods hun tenen getrapt heb ofzo None of my pics make it anymore, boehoe (gelukkig heb ik 500px nog om me op te beuren! )
                www.minnev.be
                Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Ik denk dat ik ooit eens perongeluk op een paar mods hun tenen getrapt heb ofzo None of my pics make it anymore, boehoe
                  Ik denk dat de mods toch echt wel onpartijdig zijn hoor Minne, maar trek het je niet te veel aan, 't is geen schande dat andere net iets beter zijn dan jij . En over smaak en goesting valt sowieso niet te discussiëren.
                  Anyone who has never made a mistake has never tried anything new. (Albert Einstein)

Comment

1: mag ik dan u camera hebben
                    2: Ik denk dat je die beslissing nog al eens gemaakt hebt (no offence), ik heb al tientallen modellen en fotografen weten stoppen, zolang ze hun gear (de fotografen dan) niet verkopen, stoppen ze niet Once you start there's no stopping. Ik denk niet dat één van de mensen die ik ken die 'gestopt' zijn of 'op pensioen' dat ook echt gedaan hebben, binnen een paar maandjes is de inspiratie er waarschijnlijk wel weer, paar karakterkoppen op de fiets tegenkomen en das zo geflikt!
                    Jij mag ze alle drie hebben van mij deh ;-)

Comment

zijn de laatste makker achter deze reeks is het gedaan met foto's maken bewerken al dan niet
                      You should not. Steek het desnoods misschien effe in de freezer, voorlopig...

Cheers,
                      F.

Comment

KLIK Scrol direct naar het einde van dat bericht.
                        Zelfs een heel peleton fietsen zijn niet opgewassen tegen uw fotografie-microbe. Gelukkig maar.
                        www.photo-rudi.be

Comment

Dringend verzoek aan Jeannot:
                          STOP MET STOPPEN!
                          Henk
                          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                          (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fibonacci Bekijk bericht
                            You should not. Steek het desnoods misschien effe in de freezer, voorlopig...

Cheers,
                            F.
                            Dat dacht ik er ook van. Veel te veel talent. Fotomateriaal zeker niet weg doen.
                            Bezoek onze website: Studio Vanbilloen Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/studio.fotografie.hulp/ | Facebookgroep Studiofotografie materiaal 2eHands/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bvphotography Bekijk bericht
                              ........ Fotomateriaal zeker niet weg doen.
                              Te laat:

grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door travelphoto Bekijk bericht
                                KLIK Scrol direct naar het einde van dat bericht.
                                Zelfs een heel peleton fietsen zijn niet opgewassen tegen uw fotografie-microbe. Gelukkig maar.
                                Oh toch wel hoor is de 2de keer dat ik stop en deze keer definief
                                Vroeg me net iemand in ren pm of dit geen moeilijke beslissing is om te nemen
                                Wel het is de makkelijkste uit mijn leven ;-)
                                De microbe is weg

Comment

Working...
                                X