Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ... www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600
Alles behalve banaal.
Hou van de kleuren en atmosfeer:-)
Als ik mag: ik zou aan de linkerkant en boven afsnijden, onderkant van model met armband weg en dan gaat alle aandacht naar haar gezicht, dat de foto zo gevoelig maakt.
Persoonlijke mening.
Gr, Ben
Nikon D300 - Nikkor 16-85 VRII - Nikkor 70-300 VRII - Sigma 70mm 2.8 Macro - SB 800 - Sony RX10... en veel creativiteit.
Thanks voor de comments! Niet gedacht dat deze in de HOF zou geraken van deze week... Was volgens mij de week ervoor al gepost... Over die streep achterin... Ik volg jullie wel, maar for some reason, zie ik er niet direct iets storend in. Naar mijn gevoel gaat er genoeg aandacht naar haar en haar gezicht, dat ik de rest er rond niet echt zie of storend vind. But it's something to keep in mind, thanks!
Als ik mag: ik zou aan de linkerkant en boven afsnijden, onderkant van model met armband weg en dan gaat alle aandacht naar haar gezicht, dat de foto zo gevoelig maakt.
Laat me gerust jouw crop eens zien, maar ik vrees dat de "lijnen", die in het beeld zitten, dan wegvallen en het naar mijn gevoel minder evenwichtig maakt. But you could prove me wrong.
Comment