Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Red Dreams

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Red Dreams

Nog eentje van m'n shoot onlangs met Anouk.

Model: Anouk De Block
    MUA: Sandrine Coutelier
    . fashion & artist photography
    . www.kurtvandeweerdt.be
    . twitter . facebook . flickr

Re: Red Dreams

tja wel een leuke opname.
    vind de pose voor Anouk hier niet mooi.
    haar mooie borsten komen hier totaal niet uit de verf.
    en omdat ze hier haar ogen ook al gesloten heeft.......nee jammer.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Dan verschillen we van mening, geen probleem! Ik zou je kunnen volgen als je het hand op haar borst bedoelt... Dat vind ik het enige jammere aan de foto. Maar vind'm het toch waard te sharen hier... Dat haar borsten niet uit de verf komen... Moet dat dan? En haar ogen sluiten vond ik net wel bij de sfeer passen. Ga je haar omhoog laten kijken, is het te geforceerd. Gewoon open en voor haar uit starend vond ik maar zo-zo... Heb die opties on the spot geprobeerd toen. Daarbij ligt op deze manier de focus op het licht dat op haar lippen, kin en neus valt. Wat ik eigenlijk ook het mooiste aan de foto vind... Enfin, dat is wat ik ervan vind. But thanks voor uw mening!
      . www.kurtvandeweerdt.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kurtvandeweerdt Bekijk bericht
        Dan verschillen we van mening, geen probleem! ... Heb die opties on the spot geprobeerd toen. Daarbij ligt op deze manier de focus op het licht dat op haar lippen, kin en neus valt. Wat ik eigenlijk ook het mooiste aan de foto vind...
        als het de bedoeling was, te focussen op licht op haar lippen/neus en kin, waarom dan zoveel van het model in beeld genomen.
        vind gewoon dat haar nu wat te kort wordt gedaan.
        dit model (Anouk), met zulke mooie ogen en lichaam zo afbeelden, vind ik gewoon een beetje jammer.
        grt,bouk.

Comment

Is toch aardig uit belicht
          meer croppen zou ik zeker niet doen, en wat die borst betreft tja als de linker zo niet zou liggen
          waren het er van bij den Jef en dat zou minder bekoorlijk overkomen

Comment

Mooi en sfeervol ! Prima geslaagd . (detail ;Zou misschien de verticale donkerte aan de heup op de achtergrond even wegclonen = meer rust )
            Grtn Thierry

Comment

Ik vind dit een mooi beeld. Niets mis met de houding. Ik werd direkt van haar hoofd tot aan haar benen in het beeld geleid. Over het licht aan haar lippen en neus is verwaarloosbaar had het zelf ni gezien tot ik het las in de vorige comments. Maar ka ik zit ook geen uur een beeld te analyseren om een foutje te vinden. Mooi werk Kurt

Comment

I like it
                Mooi sfeertje, mooie kleurtjes en Anouk staat er super op.
                www.minnev.be
                Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Ik vind dit heel mooi. Gesloten ogen dragen bij tot de tedere sfeer die de foto uitstraalt. Ik denk dat Anouk best tevreden is met het resultaat.

Comment

Best een goede plaat met smaak gebracht, en die ogen die zitten goed zo. Ze dragen bij aan de algemeen sfeer van de foto.
                    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

Mooie en zachte plaat
                      Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

Comment

Nice to see dat het toch algemeen lekker zacht en mooi gevonden word! Vond ik er ook van! thanks!
                        . www.kurtvandeweerdt.be

Comment

Bommetje van een foto!
                          Nikon D800 - Nikkor 24-70mm 2.8 - Nikkor 70-200mm VRII 2.8 - Nikkor 85mm 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door boy1308 Bekijk bericht
                            Bommetje van een foto!
                            en ik zeg nog zo............
                            grt,bouk.

Comment

ik vind het een pracht van een foto ,
                              miss omdat ik niets weet van modellenfotografie bekijk ik het niet zo technisch en ga ik louter op mijn gevoel af en dit was meteen raak ,
                              heel knap en verdiend in de HOF

Comment

Working...
                              X