Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Naomi

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Naomi

    Mijn gepruts op: http://www.pietervandeur.be

  • #2
    Re: Naomi

    Heerlijk analoge feel en wat een gezichtje he
    Als ik dan toch moet mierenneuken, ik vind de oog make-up (die 'winged' eyeliner of oogschaduw) hier niet zo passen, had het rustiger gevonden zonder denk ik.
    Maar voor de rest: topplaat imho
    www.minnev.be
    Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

    Comment


    • #3
      Re: Naomi

      Knap hoor ! En ik volg MinneV behalve dan voor de make-up bemerking die vind ik best goed, maar ja ik en MU is niet zo een succes. . MinneV is blijkbaar een expert in MU en stijl (goed bedoelde opmerking).
      Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

      Comment


      • #4
        Re: Naomi

        Weer een knappe Pieter,
        maar omdat het hier BD is en je toch over iets moet "reutelen" vind ik de neusschaduw wat minder

        Comment


        • #5
          Re: Naomi

          Oorspronkelijk geplaatst door Greyhorse Bekijk bericht
          Weer een knappe Pieter,
          maar omdat het hier BD is en je toch over iets moet "reutelen" vind ik de neusschaduw wat minder
          ga hier mee...mee.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Naomi

            Dit is fotografie !!!!!!!

            Comment


            • #7
              Re: Naomi

              Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
              Dit is fotografie !!!!!!!
              Volg ! Maar "Vandeur" staat in mijn ogen met veel van zijn platen voor "fotografie" !!!
              www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

              Comment


              • #8
                Re: Naomi

                Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                Volg ! Maar "Vandeur" staat in mijn ogen met veel van zijn platen voor "fotografie" !!!
                Tja, daarom is hem ook fotograaf he Peter

                Comment


                • #9
                  Re: Naomi

                  Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
                  Knap hoor ! En ik volg MinneV behalve dan voor de make-up bemerking die vind ik best goed, maar ja ik en MU is niet zo een succes. . MinneV is blijkbaar een expert in MU en stijl (goed bedoelde opmerking).
                  Vrouwelijk oog he Zelfs bij 90% naakte dames kijk ik naar de MU, het haar en de 10% kleding
                  www.minnev.be
                  Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

                  Comment


                  • #10
                    Re: Naomi

                    Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                    Tja, daarom is hem ook fotograaf he Peter
                    Wil niet altijd iets zeggen, kan gerust een lijstje maken die niet aan de voorwaarden voldoen hoor
                    www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Naomi

                      Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                      Wil niet altijd iets zeggen, kan gerust een lijstje maken die niet aan de voorwaarden voldoen hoor
                      Ik bv, maar dit is voor mij dan ook maar ene bijkomstige hobby bij slecht weer ;-)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Naomi

                        Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                        Ik bv, maar dit is voor mij dan ook maar ene bijkomstige hobby bij slecht weer ;-)
                        Gij zijdt voor mij ook ne fotograaf. Als je zo een beelden kan maken, dan mag je daar niet bescheiden over doen Jeannot !
                        Hobby of pro, maakt je geen fotograaf.
                        Ik zeg het vaak tegen mijn cursisten. Een fotograaf moet goed werk afleveren (en dan vooral wat de klant wenst) en de prijs moet correct zijn.
                        Verder moet je ook een ondernemer zijn, een fotograaf die geen ondernemer is zal het op pro gebied niet maken, da's een kunstenaar maar daar koop je geen brood mee.
                        En voor de rest weet jij ook welke bepaalde mensen op mijn lijstje zouden staan. Veel stoef en blaas, maar in realiteit dikke NUL !

                        Sorry voor je topic Pieter, maar dit wou ik toch even zeggen.
                        Respect voor jou werk !

                        Grz. Peter
                        www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Naomi

                          Ik heb al veel beter werk gezien van je Pieter, maar zelfs je 'minder' goede werk is nog altijd prachtig
                          Anyone who has never made a mistake has never tried anything new. (Albert Einstein)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Naomi

                            Merci voor de reacties! Ben eigenlijk zelf achteraf ook wel akkoord over de wings... Die hadden er niet echt moeten zijn. ;-)

                            Toch effe reageren ook: 't is voor mij ook een hobby he. De zakelijke kant van de fotografie heb ik ook totaal niet onder de knie (de rest ook nog lang niet, wat jullie ook mogen beweren ), maar het vormt wel een heel fijn tegengewicht tegen een goed gevulde day job... In ieder geval: merci!
                            Mijn gepruts op: http://www.pietervandeur.be

                            Comment

                            Working...
                            X