Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik zou die oranje lamp weggelaten hebben, en dan wat meer punch in de toning op de modellen.
Rechtermodel is top qua pose en expressie, linkermodel doet voor mij wat te veel haar best, ik vind ze persoonlijk niet zo goed bij elkaar passen.
Beeldopbouw, sfeer etc is top, zoals gewoonlijk
Zalige pic! Mooie setting en heel leuk opgebouwd. Hier ook wel een klein beetje twijfel rond het linkse model (voelt wat stijfjes aan), maar verder... helemaal top!
Leuke setting en beeld! Goeie styling! Ik zou ook de oranje lamp weggelaten hebben en evt de modellen gewisseld van plaats... Het kleinste model staat nu. Mss is het andersom nog opvallender dat ze verschillen in lengte, maar ik vind ze te klein ogen, het linkse model. Verder interessant beeld!
Comment