Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

One big step for....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• One big step for....

Nu kinderfotografie is iets appart en ligt me niet echt , maar soms moet het wel En deze kleine meid wilde ik jullie niet achterhouden.

Er was een opmerking van een kijker dat deze op ISO-4000 is gemaakt, en zo is dat ook.

Last edited by flashsplash; 5 juli 2013, 10:05.
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Re: One big step for....

Heel mooi! Mooi van kleur, belichting, het meisje staat er goed op en je hebt op het juiste ogenblik afgedrukt. Misschien zou je haar nog iets hoger kunnen zetten in het beeld, zodat onder haar nog meer diepte gaapt (ze gaat de trap nl. af), maar dat is maar een detail -'t is al meer dan goed genoeg!

Comment

TXS Joris Elvenboom

Comment

Schattig !!!

Comment

Het voorzichtig afdalen straalt er zo van af; mooi! Het is alsof de kleuren van haar kleedje gekozen zijn naar de omgeving.

Comment

Idd heel schattig
            En de kleurjes zitten hier ook mooi !!!

Comment

Mooi hoor !!
              Moest het mijn eigen foto zijn, kzou me storen aan de 'blink' in het kleedje , maar wat een doetje zeg.
              Al doende leert men...

Flickr

Comment

Vind het een hele mooie, schattige foto. Moest de exif er niet inzitten, ik zou er niks van zeggen/zien. 1/1000s iso4000… Maar met een D3s dus geen probleem
                Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert Bekijk bericht
                  Vind het een hele mooie, schattige foto. Moest de exif er niet inzitten, ik zou er niks van zeggen/zien. 1/1000s iso4000… Maar met een D3s dus geen probleem
                  TXS Saintlambert:
                  Inderdaad deze is gemaakt zonder flits op een nogal donkere locatie (trap in een schuur) met wat invallend licht aan de deur. Het kindje had ik graag vervroren omdat die nogal actief zijn en soms heel vlugge bewegingen maken . Dus een 1/1000seconde sluitertijd (kon bij bij deze frontale opname zeker wat minder 1/500) . Met een niet te kleine DOF, dus F4.5 . En ja dan moet je wel compenseren met de ISO. Nu ISO 4000 voor de DS3 geen enkel probleem (heel weinig ruis). Dus waarom niet. Daarom koop je ook zo een camera. Alhoewel die nu reeds is voorbij gestreefd door de D4.

Comment

Working...
                  X