Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De matteklopper

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De matteklopper

Wie kent dat nog de matteklopper, een retrootje...
    Deze dame is directrice in een school en vroeg om een portret die in de gang komt te hangen van de school (60x40)
    Ze liet me verstaan dat ze graag wat humor in de plaat had, en aangezien de leerlingen haar een strenge tante noemen heb ik dit ervan gemaakt...
    Wie niet braaf is krijgt van de matteklopper, zelf heb ik dat ding ooit nog op mijn billen gevoeld....

Last edited by flashsplash; 29 juni 2013, 21:21. Reden: tikfout
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Re: De matteklopper

Het retro-achtige lijkt me goed gelukt!

Heb jij dat model eerst zelf zo'n mep op haar hoofd gegeven met die matteklopper?
    "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jr52 Bekijk bericht
      Het retro-achtige lijkt me goed gelukt!

Heb jij dat model eerst zelf zo'n mep op haar hoofd gegeven met die matteklopper?
      nee niet echt, is trouwens een heel lieve dame. Je zal nooit raden wat de bedoeling was.

Deze dame is directrice in een school en vroeg om een portret die in de gang komt te hangen van de school (60x40).

Ze liet me verstaan dat ze graag wat humor in de plaat had, en aangezien de leerlingen haar een strenge tante noemen heb ik dit ervan gemaakt...

Wie niet braaf is krijgt van de matteklopper, zelf heb ik dat ding ooit nog op mijn billen gevoeld....

Comment

Hahahhaa dat is een cool plaatje Steph daar kan niks tegen op deze week

Comment

Ik kan die wel smaken, maar of de leerlingen het grappige ervan inzien, dat betwijfel ik!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
            nee niet echt, is trouwens een heel lieve dame. Je zal nooit raden wat de bedoeling was.

Deze dame is directrice in een school en vroeg om een portret die in de gang komt te hangen van de school (60x40).

Schitterend! Een strenge tante met zin voor humor. Nu vind ik hem helemaal geslaagd, zeker en vast!
            "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
              Hahahhaa dat is een cool plaatje Steph daar kan niks tegen op deze week
              TXS gNo..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dwarsligger Bekijk bericht
                Ik kan die wel smaken, maar of de leerlingen het grappige ervan inzien, dat betwijfel ik!
                TXS, ah de jeugd kan wel tegen wat... heb er zelf drie lopen thuis en alle drie vonden ze het wel leuk..

Comment

heel goed, ook de kleding.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    heel goed, ook de kleding.
                    grt,bouk.
                    TXS Bouk, de kleding was even zoeken .
                    Het brilletje komt uit een verzamel doos van brillen die ik ooit eens kocht op een rommelmarkt.

Comment

Haha een matteklopper, vroeger had iedereen dat, wist niet dat het nog bestond. Leuke foto!
                      Flickr

Comment

Heel goed !!!

Comment

cool gedaan en mooie foto. In van die kodachrome kleuren zou het ook niet mis zijn, denk ik.
                          Ik gebruik zo ne matteklopper nog om matten te kloppen. Heb van die hoogpollige matten en ne kleuter die er vanalles op kruimelt, en ne stofzuiger zuigt maar zoveel....maar ik dwaal af. mooi beeld!
                          My Website : http://www.ineedair.org
                          Music / Painting / Motion Graphics / Image
                          Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
                            cool gedaan en mooie foto. In van die kodachrome kleuren zou het ook niet mis zijn, denk ik.
                            Ik gebruik zo ne matteklopper nog om matten te kloppen. Heb van die hoogpollige matten en ne kleuter die er vanalles op kruimelt, en ne stofzuiger zuigt maar zoveel....maar ik dwaal af. mooi beeld!
                            TXS, ga ik eens proberen,,, En je bent niet alleen hoor. Niets boven een mattenklopper, de mat ondersteboven op het gras en dan maar meppen. Werkt stukken beter dan de Dyson

Comment

Mooi mooi mooi!
                              Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                              (BD1383NL)

Comment

Working...
                              X