Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
COOL ! Toffe titel ook :-)
'k Moet zo even denken aan die prenten v vroeger v Historia - weet je nog - de Frankische krijger , Romeinse legioenair ........ ( dit is dan surealistische Indiaan :-) )
Grtjs Thierry
Moet ik nog reageren, Jeannot? Het is gewoon altijd schitterend wat je post. Echt knap en waauw man. Ben blij dat je hier blijft hangen en ik dus regelmatig die hoogstandjes mag bewonderen...
Niet dat ik iets tegen de anderen heb, maar gij en fotodan staan alvast in mijn BD-top 2, daar mochten ze wat mij betreft een aparte Jeannof en Danof van maken
En als je het echt wil weten : http://forum.belgiumdigital.com/f41/...ey-459226.html is beneden jouw niveau : zowel de reden waarom je hem post, de foto zelf, alsook je eigen commentaar op mensen die een (echte) mening proberen te formuleren. Je zou beter moeten weten...
Comment