Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fade to Grey

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Fade to Grey

Voila, hier dan een niet bewerkte foto met grijze BG
    Moet wel toegeven dat ik er een crop van gemaakt heb.
    En van RAW of NEF naar jpeg omgezet heb
    ook niet verscherpt etc

Mvg

Jeannot

Re: Fade to Grey

Het zou illegaal moeten zijn dat iemand met uw bewerkingsskills ne raw foto plaatst. ook al is het om tegengas te geven aan de 'fake' reacties op uw vorig beeld. Die foto is verplaatst maar vind hem nergens terug.
    My Website : http://www.ineedair.org
    Music / Painting / Motion Graphics / Image
    Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

Comment

Hay Jeannot , dacht al dat je was opgestapt hier ! Fijn v e nieuwe post v jou te zien hier - ook al is ie wat braver . Leuk met die brillen zo , en mooi belicht .
      Ja , je bewerkte foto's zijn natuurlijk een pak creatiever . "Zap" dan wel even naar 500PX of 1X.com daarvoor :-)
      Grtjs Thierry

Comment

Ik mag dit graag zien. Maar bij jou lijkt het of iemand met je creatieve
        spulletjes er vandoor is gegaan.

Comment

leuk zo met dat traditionele schouderwerk.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Eindelijk een echte Gno! ....

Comment

Voor mij heeft de foto iets " mannelijks ". Waarschijnlijk door een combinatie van factoren : kaakstructuur van het model , redelijk gespierde armen, onzichtbare taille en boezem..... ?
              De belichting van de neus kan mij hier ook niet echt bekoren . Ik zou hem graag eens bewerkt zien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht
                Voor mij heeft de foto iets " mannelijks ". Waarschijnlijk door een combinatie van factoren : kaakstructuur van het model , redelijk gespierde armen, onzichtbare taille en boezem..... ?
                De belichting van de neus kan mij hier ook niet echt bekoren . Ik zou hem graag eens bewerkt zien.
                Tja Walter, ik kan u enkel overschot van gelijk geven makker
                Ben aan het wachten op comments van degene die een grijze BG wilde
                en een niet "opgepoetst plaatje" Maar zie of hoor ze niet??

mss eens een update posten Lol

Comment

not done.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Moderator Note: Inderdaad "not done", een model laat men ongemoeid in de commentaren.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

" NOT DONE " Zelden zulke belachelijke opmerking gehoord. In het vervolg misschien eerst de commentaar eens duidelijk lezen ! Een " onzichtbare " taille en boezem worden veroorzaakt door houding model en haar kledij. Er wordt hier nergens gesuggereerd dat het model boezem noch taille heeft ! Ieder model heeft bovendien een andere kaakstructuur. De combinatie van kledij , houding en deze specifieke kaakstructuur maken voor mij dat het totaal beeld iets " mannelijks " heeft. Blijven misschien over " gespierde armen ". Mijn oprechte verontschuldigingen als dit hier als kritiek op het model wordt beschouwd.
                      @ Bouk : kwantiteit van commentaar staat niet voor kwaliteit.
                      @ moderator : commentaar zelf lezen vooraleer een forumposter in zijn mening te volgen
                      @ gno : bedankt voor je persoonlijke mailtje

Comment

Een " onzichtbare " taille en boezem worden veroorzaakt door houding model en haar kledij. Er wordt hier nergens gesuggereerd dat het model boezem noch taille heeft ! Ieder model heeft bovendien een andere kaakstructuur. De combinatie van kledij , houding en deze specifieke kaakstructuur maken voor mij dat het totaal beeld iets " mannelijks " heeft.
                        Hierin volg ik Walter toch ook wel,...en dit is volgens mij ook niet bedoeld als persoonlijk "kritiek" op het model...

Het gaat hier dus wel degelijk om een "bruto" onafgewerkte foto, wat Jeannot met deze posting nastreeft weet ik niet ?????

Maar hij zal er wel een reden voor hebben .....LOL !

Persoonlijk heb ik moeite om een onafgewerkte foto goed te vinden als deze komt van een fotograaf die ons de

laatste tijd perfect afgewerkte foto's voorschoteld...

But, probably that's just freedom and democracy !!!

Enjoy you're day !!!

Comment

" NOT DONE " Zelden zulke belachelijke opmerking gehoord. In het vervolg misschien eerst de commentaar eens duidelijk lezen ! Een " onzichtbare " taille en boezem worden veroorzaakt door houding model en haar kledij. Er wordt hier nergens gesuggereerd dat het model boezem noch taille heeft ! Ieder model heeft bovendien een andere kaakstructuur. De combinatie van kledij , houding en deze specifieke kaakstructuur maken voor mij dat het totaal beeld iets " mannelijks " heeft. Blijven misschien over " gespierde armen ". Mijn oprechte verontschuldigingen als dit hier als kritiek op het model wordt beschouwd.
                          @ Bouk : kwantiteit van commentaar staat niet voor kwaliteit.
                          @ moderator : commentaar zelf lezen vooraleer een forumposter in zijn mening te volgen
                          @ gno : bedankt voor je persoonlijke mailtje
                          Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                          Hierin volg ik Walter toch ook wel,...en dit is volgens mij ook niet bedoeld als persoonlijk "kritiek" op het model...

Het gaat hier dus wel degelijk om een "bruto" onafgewerkte foto, wat Jeannot met deze posting nastreeft weet ik niet ?????

Maar hij zal er wel een reden voor hebben .....LOL !

Persoonlijk heb ik moeite om een onafgewerkte foto goed te vinden als deze komt van een fotograaf die ons de

laatste tijd perfect afgewerkte foto's voorschoteld...

But, probably that's just freedom and democracy !!!

Enjoy you're day !!!

Ik zie hier ook de fout niet van in
                          had hier nu een BG ingestoken , dan ja konden we een woordje discussiëren
                          Maar naar aanleiding van vorige week heb ik deze zo gepost
                          om eens te horen met degene die toen met hun erg gefundeerde en opbouwende comments
                          zouden komen vertellen.
                          Maar tot op heden niets??
                          Nu van ene versta ik dat hij nog niets is komen lallen, die zijne enkelband mag eraf overdag Lol

Comment

Jeannot, je hebt ook al hele goeie studiofoto's gepost of locatiefoto's, met gewoon de echte achtergrond erin.
                            Je hebt ook al hele goeie composites gepost. Wat bij die vorige van kritiek kwam, was omdat hij gewoon veel duidelijker fake was.
                            NIET omdat het geen grijze achtergrond was.
                            Dit vind ik gewoon een beetje een 'stomme' foto, niet beledigend bedoeld, maar al die brillen, het licht dat niet helemaal lekker valt op haar gezicht, de wat cliché houding en blik.
                            Ik denk eerder dat er daarom geen reacties komen, niet zozeer over het al dan niet gebruiken van nen grijze achtergrond
                            Aan haar huid zou ik dan idd niets meer doen, als dit de originele is, perfect zo
                            www.minnev.be
                            Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Wat een heisa hier. Ik heb precies iets gemist ...
                              Al doende leert men...

Flickr

Comment

Working...
                              X