Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Annemie a côté de la fenêtre

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Annemie a côté de la fenêtre



    Zonder softening (wel bewerkt uiteraard :-))
    Last edited by thierry ysebaert; 26 mei 2013, 09:57.

  • #2
    Re: Annemie a coté du fenëtre

    Zo veel fouten in uw Franse titel! Probeer het eens in 't Nederlands.

    De foto vind ik meer dan behoorlijk. Gelukkig niet teveel aan de gladde schuivertjes gezeten. Prima model overigens.
    "Just do it !"

    http://jr52.be/index.html

    Comment


    • #3
      Re: Annemie a coté du fenëtre

      een accent circonflexe maakt de foto zeker niet minder mooi
      deze staan alleen op franstalige toetsenborden Lol

      Blijft een mooie Dame en een mooi beeld

      Comment


      • #4
        Re: Annemie a coté du fenëtre

        'k Zag het zelf al , maar ge kunt dat niet meer veranderen blijkbaar :-)
        Oorspronkelijk geplaatst door jr52 Bekijk bericht
        Zo veel fouten in uw Franse titel! Probeer het eens in 't Nederlands.

        De foto vind ik meer dan behoorlijk. Gelukkig niet teveel aan de gladde schuivertjes gezeten. Prima model overigens.

        Comment


        • #5
          Re: Annemie a coté du fenëtre

          Hey mensen, dit is een fotografie forum... Geen taal forum...

          Best een toffe foto... van een toffe madam. En Thierry dat kan je veranderen door in edit mode te gaan van onderwerp en dan advanced te klikken onderaan.
          Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

          Comment


          • #6
            Re: Annemie a coté du fenëtre

            Bedankt v d tip Stephan - heb dat meteen gefixt :-)
            Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
            Hey mensen, dit is een fotografie forum... Geen taal forum...

            Best een toffe foto... van een toffe madam. En Thierry dat kan je veranderen door in edit mode te gaan van onderwerp en dan advanced te klikken onderaan.

            Comment


            • #7
              Re: Annemie a coté du fenëtre

              foto kan mij ook bekoren ... prachtige madame!!!
              Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
              www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

              Comment


              • #8
                Re: Annemie a coté du fenëtre

                Mooi, met natuurlijk licht? Met de D800e... twijfel nog steeds over de aankoop, de ene zegt fantastisch de andere zegt niet doen...
                Flickr

                Comment


                • #9
                  Re: Annemie a côté du fenêtre

                  Mooie plaat van een pracht vrouw.
                  Zou zo met haar een lekkere expresso gaan drinken.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Annemie a côté du fenêtre

                    Het licht op die glimlach, die niet kan verhullen dat ze al wat jaren levenservaring
                    heeft, is heel zacht en mooi.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Annemie a côté du fenêtre

                      mooie vrouw en mooie foto.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: Annemie a côté du fenêtre

                        ik heb er zeker geen problemen mee dat er andere talen op dit forum worden gebruikt... maar ondanks dat dit geen taalforum is, vind ik wel dat men erover moet waken om een en ander taalkundig correct weer te geven : in dit geval had de titel moeten zijn : "Annemie à côté de LA fenêtre"... er zijn toch genoeg middelen o.a. op het internet om een en ander te controleren....
                        on topic : inderdaad een knappe zwart wit van een lieve dame...maar door de titel heeft de foto voor mij minder waarde...
                        nikon coolpix s9100

                        Comment


                        • #13
                          Re: Annemie a côté du fenêtre

                          Zoek dat dan maar eens op :-) Versies zat !
                          Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
                          ik heb er zeker geen problemen mee dat er andere talen op dit forum worden gebruikt... maar ondanks dat dit geen taalforum is, vind ik wel dat men erover moet waken om een en ander taalkundig correct weer te geven : in dit geval had de titel moeten zijn : "Annemie à côté de LA fenêtre"... er zijn toch genoeg middelen o.a. op het internet om een en ander te controleren....
                          on topic : inderdaad een knappe zwart wit van een lieve dame...maar door de titel heeft de foto voor mij minder waarde...

                          Comment


                          • #14
                            Re: Annemie a coté du fenëtre

                            Hay , ik heb dit toestel (tweedehands) aangekocht speciaal voor macro/close-up fotografie -en dan is het fantastisch ! Voor huwelijks reportages of sport zou ik het nooit kopen :-) Landschaps fotografie ; ook geweldig en in een studio zal ook wel ok zijn . Dus 't hangt er volledig vanaf waarvoor je het/een toestel "nodig" hebt ................
                            .
                            Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert Bekijk bericht
                            Mooi, met natuurlijk licht? Met de D800e... twijfel nog steeds over de aankoop, de ene zegt fantastisch de andere zegt niet doen...

                            Comment


                            • #15
                              Re: Annemie a coté du fenëtre

                              Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert Bekijk bericht
                              Mooi, met natuurlijk licht? Met de D800e... twijfel nog steeds over de aankoop, de ene zegt fantastisch de andere zegt niet doen...
                              Ik ben best tevreden van de D800E
                              in vergelijk met de D4 die ik meestal buiten gebruik zit toch wel een enorm verschil Bob wou ik even meegeven,ik weet het hier bestaan andere draadjes voor

                              Comment

                              Working...
                              X