Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
het plaatje klopt volledig ... ook complimenten aan de mua!!!
Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ... www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600
Ik wil ook positief zijn, maar...
Die verhouding schouders/heupen en dan vanaf het bekken recht naar omhoog, ik heb te veel anatomie gehad om daar overheen te kijken.
Ik ken het model ook en ze heeft supermooie curves, dus waarom je dat weggeshopt hebt, weet ik niet. Net een mannenlichaaam nu.
En zeg alstemblieft nie dat da ook door de dove komt
Ik wil ook positief zijn, maar...
Die verhouding schouders/heupen en dan vanaf het bekken recht naar omhoog, ik heb te veel anatomie gehad om daar overheen te kijken.
Ik ken het model ook en ze heeft supermooie curves, dus waarom je dat weggeshopt hebt, weet ik niet. Net een mannenlichaaam nu.
En zeg alstemblieft nie dat da ook door de dove komt
Ja klopt ze heeft gevraagd om deze anatomie aan te passen ;-)
Die update is prachtig. Alsof ik naar een hele mooie vrouw kijk waarvan ik
nog niet weet of ze mijn geluk zou kunnen zijn, dan wel mijn ondergang.
(In hoeverre ik nog verder kan ondergaan, tenminste.)
Die update is prachtig. Alsof ik naar een hele mooie vrouw kijk waarvan ik
(In hoeverre ik nog verder kan ondergaan, tenminste.)
die update is prachtig. Alsof ik naar een hele mooie vrouw kijk waarvan ik
(in hoeverre ik nog verder kan ondergaan, tenminste.)
Heb bewust geen commentaren gelezen ,maar met zulke foto's kom je niet verder dan een gemiddeld goeie fotograaf.
Studeer eerst en proef,de vrouwelijke curven van een mooie vrouw ,duik dan in de studio in en laat je inspireren door de prachtige vormen die een vrouw eigen is, en vooral fotografeer niet zo plat,dat verdiend een vrouwelijke schoonheid niet ,helaas laat je foto niets anders zien,
Comment