Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Rachel
Collapse
X
-
Rachel
Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600Labels: Geen
-
-
Re: Rachel
Bedankt vr de leuke commentaren!!
Het model was in ieder geval zeer tevreden :-)
pas op het zijn meestal niet de oudere fotografen die tegen nabewerking zijn ... zij kennen de DOKA en alle trukken die daar gebruikt werden.
Tegen nabewerking zijn meestal diegenen die nooit in een DOKA gewerkt hebben en die niets van nabewerkingssoftware afweten ... die ervaring heb ik.Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600
Comment
-
-
Voor mij dan weer écht niet, ik vind modellen met gezicht mooier
Ohja, ben van '92, digitale tijdperk, retoucheer meer dan dat ik fotografeer, eer er conclusies getrokken wordenwww.minnev.be
Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8
Comment
-
Vragen zijn nooit dom ... alleen antwoorden kunnen dat zijn ;-) ... xafke zal een typfout gemaakt hebben en wel degelijk Warhol bedoelenZonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door witte mol Bekijk berichtVragen zijn nooit dom ... alleen antwoorden kunnen dat zijn ;-) ... xafke zal een typfout gemaakt hebben en wel degelijk Warhol bedoelen
thanks ;-)
Comment
-
Voor mij komt "Tram 6" er aan ... dus zeker niet van de jongste ;-) ... ben ook geen modellenfotograaf, dwz af en toe gebruik ik de studio ... maar ik hou wel van experimenteren ... in dit geval was het model content, goede reacties gekregen en de foto werd nog eens gekozen om op een uitnodiging te staan en een paar honderd x verspreid ... maar ik kan best begrijpen dat je dit niet graag ziet ... gelukkig hebben we verschillende smaken
Iedereen bedankt om te kijken en vooral om je eigen commentaar te geven!Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
Comment
Comment