Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rachel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Rachel

Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
    www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

Re: Rachel

De bewerking is not my piece of cake, maar het origineel misschien wel
    Al doende leert men...

Flickr

Comment

Heftig !....vind er moeilijk een ander woord voor....

D.

Comment

Heftig? Ja dat wel, maar waanzinnig goed! Like it.
        Canon 5D Mark II +Canon 7D +Canon EOS 50D + 100-400mm F/4.5-5.6 L USM iS + Canon EF 24-70mm F/2.8 L USM + Canon EF 100mm F/2.8 L USM iS macro + Canon EF 50mm F/1.8 II

Comment

Ik vind em ook wel sterk.
          Je moet durven meegaan met je tijd.
          Warhall maakte nog veel zwaarder bewerkingen, wie tegen is, is out(en oud ook)

Comment

Bedankt vr de leuke commentaren!!
            Het model was in ieder geval zeer tevreden :-)
            pas op het zijn meestal niet de oudere fotografen die tegen nabewerking zijn ... zij kennen de DOKA en alle trukken die daar gebruikt werden.
            Tegen nabewerking zijn meestal diegenen die nooit in een DOKA gewerkt hebben en die niets van nabewerkingssoftware afweten ... die ervaring heb ik.
            www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

Comment

't Moet daar érg koud geweest zijn ... verschrikkelijk koud.
              Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Is een stijl apart maar kan mij niet bekoren. Bewerkingen absoluut maar een tint van huid zoals deze....hmmmm
                Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

Voor mij dan weer écht niet, ik vind modellen met gezicht mooier
                  Ohja, ben van '92, digitale tijdperk, retoucheer meer dan dat ik fotografeer, eer er conclusies getrokken worden
                  www.minnev.be
                  Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Mss een domme vraag maar Wie is Warhall???

Comment

Vragen zijn nooit dom ... alleen antwoorden kunnen dat zijn ;-) ... xafke zal een typfout gemaakt hebben en wel degelijk Warhol bedoelen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door witte mol Bekijk bericht
                        Vragen zijn nooit dom ... alleen antwoorden kunnen dat zijn ;-) ... xafke zal een typfout gemaakt hebben en wel degelijk Warhol bedoelen
                        Oohh oké Andy Warhol nu ben ik mee
                        thanks ;-)

Comment

Ook ik als ouder onder ons moet met de tijd mee,vindt het een beetje Twiggie achtig .
                          Als hier je hart en gevoel liggen ga er dan vooral mee verder.
                          Ik vind het zelf een mooie foto.

Comment

Voor mij komt "Tram 6" er aan ... dus zeker niet van de jongste ;-) ... ben ook geen modellenfotograaf, dwz af en toe gebruik ik de studio ... maar ik hou wel van experimenteren ... in dit geval was het model content, goede reacties gekregen en de foto werd nog eens gekozen om op een uitnodiging te staan en een paar honderd x verspreid ... maar ik kan best begrijpen dat je dit niet graag ziet ... gelukkig hebben we verschillende smaken
                            Iedereen bedankt om te kijken en vooral om je eigen commentaar te geven!

Comment

Working...
                            X