Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Christine & Dayana

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Christine & Dayana

Helloo

Gisteren met mijn vriendin een shoot gedaan en er was nog een vriendin bij van haar !
    Toffe dag gehad en collega fotografen tegen het lijf gelopen !
    meer foto's vind je op de glamour pagina van mijn website !

Groetjes !
    www.wndrlnd.be
    A world full of graphic and webdesign

Re: Christine & Dayana

ik vind dit een leuke scene ... goed gedaan ... ogen mooi scherp!!
    Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
    www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

Comment

leuke foto, maar die namen hoeven er niet bij.
      mooie vriendin heb je.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Dankje voor de reacties !

@Bouk; Weet ondertussen dat je niet van die namen houd hehe :P maar de modellen hebben het liever zo en ik had in deze reeks dezelfde foto zonder de namen niet meer in PSD opgeslaan dus kon ze er niet meer van halen.
        www.wndrlnd.be

Comment

Tekst stoor naar mijn mening niet ?
          moie tinten btw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jurge9921 Bekijk bericht
            ,,,,,,

@Bouk; ..... ik had in deze reeks dezelfde foto zonder de namen niet meer in PSD opgeslaan dus kon ze er niet meer van halen.
            das jammer.
            grt,bouk.

Comment

De opzet en de toning vind ik mooi. Alleen het blonde model komt door de pose en kledij een beetje in elkaar gestompt over. Haar boven lichaam toont zo heel kort. Misschien had je iets minder moeten croppen aan de onderzijde.

Comment

Ik volg mijn voorganger. Technisch een goede foto, mooie sfeer, belichting, mooie modellen, ..
                Linkse model komt inderdaad een beetje raar over.

Wat me verder een beetje stoort is dat het geheel wat geposeerd overkomt.. 'trek haar tshirt naar beneden en kijk beiden naar de camera'..
                De houding van rechtse model met armen omhoog (die zich wat overgeeft) is goed.
                Ik zou verwachten dat als de linkse iets probeert, dat ze elkaar aankijken en niet beiden naar de camera kijken..
                Als het moet overkomen dat ze door de fotograaf betrapt zijn en daarom verschrikt naar de camera kijken, dan staat het linkse model nogal nonchalant met haar arm in de zij..
                maar misschien zoek ik er teveel achter
                Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

Comment

Dankje voor de comments, ja het linkse model was inderdaad iets kleiner had wat minder moeten croppen.

Ja de poses/houding van het linkse model waren inderdaad niet altijd even goed :P maar dat komt ook omdat het geen model is en we moesten haar constant bijsturen , we hadden het beter hier ook gedaan om het opzet en het totaalplaatje te laten slagen hehe
                  www.wndrlnd.be

Comment

....

Ja de poses/houding van het linkse model waren inderdaad niet altijd even goed :P maar dat komt ook omdat het geen model is en we moesten haar constant bijsturen ...
                    nou ja....die linkerarm/oksel/ellenboog van het rechter model nou ook niet echt goed hoor.
                    grt,bouk.

Comment

Dankje voor de comments, ja het linkse model was inderdaad iets kleiner had wat minder moeten croppen.

Ja de poses/houding van het linkse model waren inderdaad niet altijd even goed :P maar dat komt ook omdat het geen model is en we moesten haar constant bijsturen , we hadden het beter hier ook gedaan om het opzet en het totaalplaatje te laten slagen hehe
                      We hebben het niet altijd makkelijk he Jurge

Comment

Valt best mee, die text hoeft niet maar stoort me niet. De blikken wel, ik heb zelden iemand de T-shirt weten van de borst rukken en tezelfdertijd naar de camera zien kijken. Dat is wat tegendraads en maakt het wel erg geforceerd. Verder best ok
                        Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

Working...
                        X