Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cry me a river...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cry me a river...

    Nikon D5000, Nikon AF-S 18-55mm f/3.5-5.6, Nikon AF-S 55-200mm f/3.5-5.6 VR, Nikon AF-S 35mm F/1.8 G DX, Nikon AF-S 50mm F/1.4 G, Nikon SB910

  • #2
    Re: Cry me a river...

    Nou ik denk dat de intentie er was maar dit is zo nauw gekaderd dat de dame wordt onrecht aangedaan.
    Geef ze wat ruimte en je beeld zal vele malen beter overkomen.
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

    Comment


    • #3
      Re: Cry me a river...

      Iemand hier voor de rest nog iets op aan te merken want na +400 views vind ik 1 reactie maar poverkes.
      Nikon D5000, Nikon AF-S 18-55mm f/3.5-5.6, Nikon AF-S 55-200mm f/3.5-5.6 VR, Nikon AF-S 35mm F/1.8 G DX, Nikon AF-S 50mm F/1.4 G, Nikon SB910

      Comment


      • #4
        Re: Cry me a river...

        Oorspronkelijk geplaatst door stessel Bekijk bericht
        Iemand hier voor de rest nog iets op aan te merken want na +400 views vind ik 1 reactie maar poverkes.
        intrigerende de opname.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Cry me a river...

          Het is niet de traan, het zijn de ogen die het droevig maakt, ook al verlang
          ik met die zomersproetjes naar een lieve glimlach...

          Comment


          • #6
            Re: Cry me a river...

            doet me denken aan die reeks met bv's 'waterlanders'. buiten te strak wel mooi
            A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

            Comment


            • #7
              Re: Cry me a river...

              Omdat je het vraagt :

              Belichting is correct. Pose ok. Maar ...

              Als je een bepaalde sfeer (hier droevig zijn) wil weergeven dan vind ik dat je ook passend licht moet gebruiken.
              Wt meer sfeer en drama in je licht leggen ipv deze nogal vlakke verlichting.
              Het is al gezegd, de sproetjes en dan in combi met dit veilge licht schreeuwt om geluk en een lach en niet om een traan.

              Altijd zorgen dat het geheel klopt, en dat is hier niet het geval.

              Mvg. Peter
              www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

              Comment

              Working...
              X