Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Sorry hoor Bouk, erg slordig bewerkt kan hij niet zijn, want behalve de kleuren enzo is er niets aan gephotoshopped zou dus niet weten waar ik het model tekort doe
dus jij vind dat de borstpartij er zo goed uit ziet..?
grt,bouk.
en wat te denken van de borststreek...?
al met al erg slordig hoor.
dit model verdiend meer.
grt,bouk.
Sorry hoor Bouk, erg slordig bewerkt kan hij niet zijn, want behalve de kleuren enzo is er niets aan gephotoshopped zou dus niet weten waar ik het model tekort doe
Hoe ik zo'n blur verkrijg is vrij simpel. Je zet je diafragma op 1.4 en drukt af. voila
mooie toning, maar de dof doet rare dingen met haar kont
Knap hoor Lode , en de dof is waarschijnlijk artificieel met Iris blur en dan een forceerde bokeh voor de blur zone. Maar dat weet enkel Lode hoe hij dit deed.
Leave a comment: