Graag jullie ongezouten mening...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mooie Ella
Collapse
X
-
Mooie Ella
Labels: Geen
-
-
Re: Mooie Ella
Prachtige blauwe kijkers, mooi oogcontact. Er zijn 2 dingetjes die ik jammer vind: de softbox die wel erg aanwezig is in de reflectie van haar ogen en dat de rose bladeren waar je haar hoedje van hebt gemaakt zo duidelijk nep zijn. (ik zie zelfs een stiksel zitten)
-
mooi al ist zeker mijn kleur niet.
en vind alleen het rechteroor goed belicht.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Deze had ik nog niet gezien,,, Nu dit soort werk is enorm smaak gevoelig. Persoonlijk heb ik het niet voor het inpakken van mooie kindjes.
Als ik even de kitsch (bloemen) weglaat op het hoofdje (kitsch=is maar mijn visie, en ik heb wel geen smaak. Dus niet zwaar aan tillen) dan zie ik een fantastisch mooi kindje. Een kindje die alles heeft om een frisse en aangename plaat van te maken. Dus ik begrijp niet waarom men er die frullen bijhaalt ? O maar, ik apprecieer het werk die je erin stak en dat zal wel een werkje zijn geweest.
De kleurtjes en de lage contrasten maken dit een zacht plaatje zoals die goed werken bij jonge kinderen Bouk zegt wel dat het zijn kleur niet is, wel het is ook het mijne niet maar dat maakt de plaat niet minder goed en is persoonlijk.
Scherpte zit goed , samen met de kadrage...
De reflectie in de ogen, de catch lights..... hmmm . De ogen zijn de ramen van de ziel. Dus bij dit soort opnames mogen de lichtjes/sprankels niet ontbreken bij dit jonge leven. En dat heb je goed opgevangen De reflectie van de SB is een beetje aan de grotere kant, maar echt storen doet het me niet.
Misschien volgende keer een beauty dish gebruiken, dan krijg je ronde reflecties. En als je het echt bij het boekje wilt doen (oei....hier zal commentaar opkomen),
dan raad men aan om deze catch lights op 10 voor 10 te hebben. Maar dat is maar een regeltje en regeltjes zijn er om........ juist.
De linkerkant van het kindje (oortje) zit ietsje te donker op mijn scherm. Vooral omdat al de rest vrij hoog zit in de lichten. Ik denk dat je plaat zou verbeteren mocht je dat wat opkrikken. (komt ook wel door je licht opstelling).
Tot zover mijn bemerkingen , voor wat het waard is .
Al bij al een goede opnameEen fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk berichtdan raad men aan om deze catch lights op 10 voor 10 te hebben. Maar dat is maar een regeltje en regeltjes zijn er om........ juist.
Mooie, nette foto, maar mijn smaak houdt ook niet van het hoofd-ding. Ik hou nochtans enorm van al dat kitscherige *bloos*, maar hier vind ik het niet passen. Te groots, te gedrapeerd rond het hoofd. Maar dat is smaak natuurlijk zoals hierboven ook aangehaald.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk berichtIk vind dit prima zoals het is ... Grtz, D.Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
Idd, voor sommige kan het "te" kitsch zijn... Maar mama's hebben dit graag zeker van hun kleintje???
Roosjes had ik ook liever echt gehad... Volgende keer kijk ik dat ze beter afgewerkt zijn, daar heb je een punt.
@flashplash: bedankt voor je uitvoerige commentaar... Hiervan leer ik iets. Bedankt. Ik zal rechteroor wat opkrikken.
De anderen: thx
Comment
-
Mooie , flatterende foto . Ja , het oortje dat weet je al ..... :-)
Ronde cathlight zijn wat zachter (en meer in) , maar rechthoekige hebben meer pit . Een beetje smaak ook :-)
Wat kan het mij schelen dat de bloemen nep zijn ,ze doen het prima, zulke grote bloemblaadjes vind je trouwens niet .
Stukken leuker en aangenamer dan die "newborn" foto's !
Comment
-
-
Tja, ik vind het dus echt prachtig...
Ik ben zo verliefd op het roze en de blauwe ogen. 't Past zo goed samen en het modelletje kijkt zo mooi in de lens.
Heel geslaagd wat mij betreft.facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Comment
-
Gelukkig weer een baby zonder te veel foto-opsmuk, dus niet kitscherig. De opmerkingen van Flasplash snijden zeker hout. Voor mij persoonlijk is het vooral de tint van het rechteroor die te veel afwijkt, maar verder is het een mooi evenwichtig sprankelend plaatje.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
Comment