Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The look of Jean

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: The look of Jean

Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
    Voor zover ik hieraan kan bijdragen:
    Ik ken veel mensen die met Nikon werken die standaard op iso 200 schieten, Nikons zijn namelijk gecalibreerd op iso 200, canon op iso 100.
    Dus lagere iso betekent in het geval van Nikon niet altijd betere kwaliteit, er zijn ook toestellen die tot iso 50 gaan, en daar schiet ook niet iedereen zomaar op.
    Lagere iso verhoogt het risico op overgesatureerde pixels.(Ik denk dat het zo heet)
    Hier zit een hele uitleg achter, met een beetje googlewerk kom je er wel achter
    Bedankt Minne, nu op zoek naar alles wat ik kan vinden over "overgesatureerde" pixels.
    Twee dingen waar ik me niet bewust van was is het feit dat Nikons standaard op iso 200 schieten en het feit dat te lage iso soms ook niet goed is.
    Google is my friend for a while now
    Ginne.
    Not all who wander are lost ...
    EOS 5DmkIII - Canon EF 16-35mm f4 L USM - Canon EF 50mm f1.4 USM - Canon EF 24-70mm f4 L USM - Canon EF 70-200mm f2.8 L IS II - Canon Speedlite 430EX II

Comment

Kan die meneer echt zijn oog zo optrekken of heb je een beetje geholpen ( in dat laatste geval zou het wel wat minder mogen van mij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ppp Bekijk bericht
        Kan die meneer echt zijn oog zo optrekken of heb je een beetje geholpen ( in dat laatste geval zou het wel wat minder mogen van mij
        Een gNo die trucjes uithaalt met z'n foto's? Hoe dúrf je dat te denken?

Dit is Jeans pose voor "Crimi Clwns".
        Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Pracht-tig man !!!!
          En die toning of weet ik veel wat, die glans zo op zijn gezicht (belichting wss?) Vind het echt geweldig.
          facebook
          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
            Een gNo die trucjes uithaalt met z'n foto's? Hoe dúrf je dat te denken?

Dit is Jeans pose voor "Crimi Clwns".
            Hahahahhahaaaaa die is goe

Die oog bij Jean wie hem hier kent kan dat beamen
            is net zoals Nikki Nora een model dat op het moment er een cam in aanslag gaat
            deze gewoon begint te poseren
            aan die oog heb ik noppes gedaan ;-)

Comment

Working...
            X