Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ich II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Ich II

    Een lekker hard Z/W portret zoals ik ze graag zie
    Nikon shooter - Samyang fan

    Comment


    • #17
      Re: Ich II

      Neen , Sieg gewoon hard gewerkt in CS 5 ! :-) Maak meestal 5 tot 10 variaties/versies van één geselecteerde foto (soms nog meer zelfs) . En dan zien hoe ver ik kan gaan - soms zit ik erover -uurtje of twee voor niks gewerkt - pech dan en stapje terug gaan .
      Had al wel veel ervaring in nabewerking dankzij mijn rozen ; http://flickeflu.com/photos/24426799@N06
      grtjs Thierry en uiteraard dank v d complimenten !!!

      Comment


      • #18
        Re: Ich II

        Leuk... Do it again! Maar dan met een mini-reflectie paneeltje dat je linkeroog just een tikkeltje in de schaduw oplicht dat dan verder uitloopt naar volledige donkerte, die nu al aanwezig is. Flikker dan verder je neus/ooglijn patat op de gulden snede voor een glad beeld. De reflectie op het jukbeen is misschien ook wat hard. Ooit een snoot in de vorm van een gezicht uitgesneden?

        :-)
        F.

        Comment


        • #19
          Re: Ich II

          Ja , ik heb een grote reflector (105cm) , mar die haalt het artistieke uit je foto merkte ik . Heb al op't internet zo'n mini reflectortjes gezien op een plooibare arm (lollypop)- leek me ideaal - maar ik vind ze nergens te koop .
          Ik was ook van plan kleinere reflectors te kopen - 5 in één - maar dan met zacht goud - das veel beter - maar ook weer lastiger om vinden :-)
          Ja , die gulden snede ken ik wel , soms gebruik ik dat ook , maar hier moest ik juist géén glad beeld :-) . Ik werk liever op mijn gevoel .
          Het licht op het jukbeen is iets erover - dat weet ik . Dat maakt het juist pittig .
          Een snoot - je bedoeld zo'n lange , conische vorm (lightmodifier) en dan een zelf een "gobo" maken in de vorm v e gezicht ? Welk effect geeft dat dan ?
          Grtn Thierry

          Comment


          • #20
            Re: Ich II

            Jawadde. Bammm, in your face!
            De kracht van de oermens.
            Knappe foto zeg.
            Groetjes,
            Dominic

            Comment


            • #21
              Re: Ich II

              Moest direct denken aan Ich Will van Rammstein
              Al doende leert men...

              Flickr

              Comment


              • #22
                Re: Ich II

                Als er connotaties zijn , das altijd goed :-)
                Ga meteen even Ich Will Googelen (Rammstein ken ik :- -zet het geluid al wat zachter :-) )
                Thanks Nena

                Comment


                • #23
                  Re: Ich II

                  Oorspronkelijk geplaatst door thierry ysebaert Bekijk bericht
                  Als er connotaties zijn , das altijd goed :-)
                  Ga meteen even Ich Will Googelen (Rammstein ken ik :- -zet het geluid al wat zachter :-) )
                  Thanks Nena
                  Mijn favoriete 'schrijf'-muziek. Zal voortaan ook aan jou denken nu
                  Al doende leert men...

                  Flickr

                  Comment


                  • #24
                    Re: Ich II

                    Hay Zibro -bedankt v h toffe, In your face compliment !!!
                    En zeggen dat ik zware gezondheids problemen heb - maar das wat een goeie foto moet doen - een beetje bedriegen .
                    Grtn Thierry

                    Comment


                    • #25
                      Re: Ich II

                      Van je vorige zelfportretten, was ik niet ''zo'n'' fan, deze vind ik echt supergoed!
                      facebook
                      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Ich II

                        Ja stilletjes aan leren we bij hé Jill ! Fijn dat je nu " over de brug bent " :-)- thanks
                        Kreeg onlangs nog een tip van iemand voor PS-bewerking . 'k Dacht achteraf hoe is mogelijk dat ik dit nog niet gebruikte/kende ! .
                        Nu de belichtings-mogelijkheden nog verder exploreren ....... :-)

                        Comment


                        • #27
                          Re: Ich II

                          Ik dank jullie allen v d fijne commentaren en het enthousiaste onthaal v mijn foto !
                          Grtn Thierry

                          Comment


                          • #28
                            Re: Ich II

                            Oorspronkelijk geplaatst door thierry ysebaert Bekijk bericht
                            Ja , ik heb een grote reflector (105cm) , maar die haalt het artistieke uit je foto merkte ik ....
                            Ja , die gulden snede ken ik wel , soms gebruik ik dat ook , maar hier moest ik juist géén glad beeld :-) . Ik werk liever op mijn gevoel ....
                            Yep, je hebt gelijk om geen grote reflectoren toe te passen. En om op je gevoel te werken nog des te meer...
                            Maar om het aan te duiden zit er in de zwarte regio links geen enkele meerwaarde en is gewoon dead space. Ofwel ga je dan tot op de halve neus rechts oplijnen om die dead space te gaan benadrukken, wat een beter, doch ontwrichter beeld zou opleveren. Ofwel ga je het gezicht op de lickerhelft van het beeld gaan plaatsen, terwijl je desnoods en schemering van de linkerhelft van het gezicht, desnoods wazig, of in een andere vorm, in beeld brengt. Zo pil in het midden wringt ietwat imho. En uiteindelijk zal je met zo'n type beeld altijd ergens op een gulden snede eindigen...

                            Fwiw,
                            F.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Ich II

                              Knappe foto...
                              Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

                              Comment


                              • #30
                                Re: Ich II

                                wow


                                grtz Nathan
                                www.lensculture.com/nathan-verstraete

                                Comment

                                Working...
                                X