Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De regenshoot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De regenshoot

    Ik had gisteren model " Karolien" over de vloer, die perse een water/regen shoot wilde. Dus ik aan het werk, in de schuur een plastiek op de grond van 3m op 3m met aan de zijkanten kleine balkjes gevuld met 2 cm water. De regen komt van een gazon sproeier die over een zwart doek heen spuit . Koud en toch deed ze het. Zonder poespas het water in , je moet het maar doen. Een emmer met warm water en een warmte kanon als tussendoortje. Maar goed het was echt wel koud, de poses een voor een afspreken en dan... vlug het water in, foto maken, en eruit. Voeten in de emmer met warm water en een opgewarmde badjas. En dit process voor iedere foto. Nadien een lekkere warme hotdog.... Dit was wel eventjes vlug en kordaat werken, een andere methode dan ik gewoon ben waar je de tijd hebt. Hier moet alles vlug...anders heb je een blauw model P.S de flitsers zijn op batterij "Prio-lite MB500". Veiligheid staat vooraan.
    En uit appreciatie voor het model, heb ik er hier eentje geplaatst voor jullie commentaar.

    Last edited by flashsplash; 24 maart 2013, 07:07. Reden: tekst
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

  • #2
    Re: De regenshoot

    Hoedje af, vooral voor het model en voor de fotograaf. Mooie foto. Misschien dat wat meer/beter zichtbare regen in het bovenste deel van het beeld de foto nog sterker zou maken?
    www.guydewestelinckfotografie.be

    Comment


    • #3
      Re: De regenshoot

      Oorspronkelijk geplaatst door guydw Bekijk bericht
      Hoedje af, vooral voor het model en voor de fotograaf. Mooie foto. Misschien dat wat meer/beter zichtbare regen in het bovenste deel van het beeld de foto nog sterker zou maken?
      TXS, zou ik nog wat kunnen toevoegen.
      Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

      Comment


      • #4
        Re: De regenshoot

        Moedige dame, om dit te doen als het zo koud is. Zelfs als je dingetjes in de buurt hebt om je toch aan op te warmen.

        Foto vind ik ook wel !

        Tof dat je ook even beschreef hoe je dit hebt gedaan. Altijd heel leerrijk. Ik wou dat ik ook zo een schuur had om dergelijke foto's te kunnen nemen.
        Mvg,
        Rudy Mas
        Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

        Comment


        • #5
          Re: De regenshoot

          Zeer knap Steph

          Comment


          • #6
            Re: De regenshoot

            Dat ziet er heel goed uit! Love de reflecties in het water. Moet je groter zien denk ik, nu lijkt het of je honderden dode pixels hebt
            My Website : http://www.ineedair.org
            Music / Painting / Motion Graphics / Image
            Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

            Comment


            • #7
              Re: De regenshoot

              Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
              Zeer knap Steph
              TXS , ik heb er nog een paar maar die houd het model liever voor zichzelf.... Misschien later..
              Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

              Comment


              • #8
                Re: De regenshoot

                Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
                Dat ziet er heel goed uit! Love de reflecties in het water. Moet je groter zien denk ik, nu lijkt het of je honderden dode pixels hebt
                TXS, heb je dan een defect scherm Inderdaad op de 27 inch krijg je een ander effect.... Toch een goede bemerking..
                Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                Comment


                • #9
                  Re: De regenshoot

                  Heel erg tof, en echt tof zij dat wou zo. En dat jij dat gewoon doet! + denken aan de flitsers en zo.
                  Héél mooi belicht ook met die batterijen.
                  Chapeau hoor. Hopelijk krijgen we er meer te zien.
                  facebook
                  Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                  Comment


                  • #10
                    Re: De regenshoot

                    Strakke foto! Moet je idd groot zien denk ik

                    Comment


                    • #11
                      Re: De regenshoot

                      Een bui met verlangen... en dat is heel mooi en niet eens zo ongewoon.

                      Comment


                      • #12
                        Re: De regenshoot

                        Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                        Een bui met verlangen... en dat is heel mooi en niet eens zo ongewoon.
                        TXS doudeke, verlangen naar een warm badeke
                        Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                        Comment


                        • #13
                          Re: De regenshoot

                          mooi shot.
                          vind alleen het shirt niet geschikt voor een watershoot.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment

                          Working...
                          X