Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Newborn: Exotisch vaasje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Newborn: Exotisch vaasje

    Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
    Dat boulleke zit daar in een pose "zonder het te beseffen" beter als menig model
    Op zich al grappig.
    Kleurtjes zijn heerlijk
    Dof loopt mooi uit.
    Ook een mooie deken waar het op zit.
    Punt klaar
    En ga toch niet altijd met Jef en Frans vergelijken
    Monica heeft een eigen stijl
    En is dit nu echt zo meer gewaagt als foto ?
    Als er nu een bord met een stapel pannekoeken bij stond en dat boulleke een koksmuts op had
    Dan zou ik nog zeggen ja

    Doe deze al maar eens gewoon na lijkt mij echt niet evident ;-)
    Right on gNo
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

    Comment


    • #17
      Re: Newborn: Exotisch vaasje

      Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
      Wat ik monica moet nageven is dat het altijd visueel mooi is. En dat het nooit onnozel of belachelijk wordt.

      Wat die 3-4 uur durende sessies betreft.... Natuurfotografen zitten soms maanden op een bergkam voor 1 beeld van een sneeuwluipaard. Hobbyisten wachten een hele dag ergens op het juiste licht, en keren de volgende dag misschien terug. Ik werk soms een hele week aan 1 beeld. Dus een 20tal bruikbare beelden tijdens een sessie van 3-4 uur is een mooie oogst.

      Ja dat boeleke met de pannekoeken was populair op 500. Leek mij toch niet gevaarlijk.
      Ja was een sterk beeld met de pannekoeken
      maar dat is deze ook Moon ,alleen zien ze dat hier op een of andere manier een beentje uit een creepy hoek??
      Wat betreft dat lange werken aan een beeld, dat is ook nog zoiets , doe ik ook maar snappen sommige niet dat je met met straight out of the cam
      een super beeld kan neer zetten !!!
      Weet je,en ook altijd over dat bewerken , jongens dat werd in de analoog tijd eveneens gedaan
      alleen kon men er toen niet op reageren zoals nu.

      En wat dan met het lange wachten als hengelaar weken aan een stuk om soms een karper te vangen
      alle respect hoor

      Comment


      • #18
        Re: Newborn: Exotisch vaasje

        Ik had verkeerde link aangeklikt Ineedair sorry ;-)

        Comment


        • #19
          Re: Newborn: Exotisch vaasje

          Gewoon zelf eens proberen je zal meteen anders reageren. Doe zo verder Monica, je bent goed creatief bezig.
          Hoe een snapshot verbeteren? Klik hier!
          flickr

          Comment


          • #20
            Re: Newborn: Exotisch vaasje

            Ik vind de discussie al leuk
            Het grappige aan deze foto is dat mensen het afschuwelijk of heel mooi vinden. Ik ben er nog niet over uit wat ik er van vind.
            Het is een uitdaging en dat vind ik super leuk om te doen. Zou ik een foto van mijn kids als baby zo aan de muur willen hebben...ik denk het niet.
            Maar het triggert me wel.

            Comment


            • #21
              Re: Newborn: Exotisch vaasje

              Ben blij dat je het leuk vindt Moon.

              Ik vind dat, je indien je een beeld beoordeelt, je eerst en vooral niet moet oordelen over het feit of je al dan niet houdt van een bepaalde stijl. Op die manier kan je nooit of te nimmer op een objectieve manier oordelen over een beeld.
              En als je dat niet kan, dan kan je maar beter gewoon je mond houden. Just my 2 cents.

              O.T. : Ik vind het weer een heel leuk beeld dat je hebt proberen te creëren en technisch is alles weer tip top verzorgd.
              Alleen heb ik een beetje een probleem met hoe de verhouding uitkomt van de baby op dit beeld.
              Door hem (of haar) zo in te pakken krijg je eigenlijk het effect van een reuzachtig hoofd in verhouding tot de rest van het lichaam. En daar wringt bij mij het schoentje bij deze foto.

              Leuk gevonden, maar optisch oogt het een beetje raar voor mij...

              Grz. Peter
              Last edited by Franciskine; 19 maart 2013, 17:01.
              www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

              Comment


              • #22
                Re: Newborn: Exotisch vaasje

                Enkele posts verwijderd en een topic bewerkt zodat de discussie on topic blijft
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment


                • #23
                  Re: Newborn: Exotisch vaasje

                  Tis zeker een apart beeld....

                  Maar ook op een hele foute manier. In mijn ogen zit dit gewoon tegen kindermishandeling aan... puur afgaande op dit beeld
                  Als pasgeborene toch eens konden praten
                  D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

                  Comment


                  • #24
                    Re: Newborn: Exotisch vaasje

                    Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
                    Tis zeker een apart beeld....

                    Maar ook op een hele foute manier. In mijn ogen zit dit gewoon tegen kindermishandeling aan... puur afgaande op dit beeld
                    Als pasgeborene toch eens konden praten
                    Alstublieft zeg...kindermishandeling!?
                    My Website : http://www.ineedair.org
                    Music / Painting / Motion Graphics / Image
                    Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                    Comment


                    • #25
                      Re: Newborn: Exotisch vaasje

                      Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
                      Alstublieft zeg...kindermishandeling!?
                      Ik zeg ook.... IN MIJN OGEN!!!
                      D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

                      Comment


                      • #26
                        Re: Newborn: Exotisch vaasje

                        Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                        Alleen heb ik een beetje een probleem met hoe de verhouding uitkomt van de baby op dit beeld.
                        Door hem (of haar) zo in te pakken krijg je eigenlijk het effect van een reuzachtig hoofd in verhouding tot de rest van het lichaam. En daar wringt bij mij het schoentje bij deze foto.

                        Leuk gevonden, maar optisch oogt het een beetje raar voor mij...
                        Blij te lezen dat een kenner mijn mening deelt Had hetzelfde gevoel.
                        Al doende leert men...

                        Flickr

                        Comment


                        • #27
                          Re: Newborn: Exotisch vaasje

                          Ik vind het een mooie en niet alledaagse plaat Monica
                          Persoonlijk heb ik er totaal geen problemen mee indien alles uiteraard correct gedaan wordt en met de grootste zorg voor het kindje.
                          3à4 uur voor enkele mooie plaatjes, ik wenste dat dit in mijn genre van fotografie ook zo snel ging (alhoewel, eigenlijk toch niet want anders is de lol er te snel af)

                          grts
                          Sieg
                          Voor meer foto's ; www.sieg.be

                          Comment


                          • #28
                            Re: Newborn: Exotisch vaasje

                            Het is algemeen bekend dat babys die ingepakt of zelfs opgerold in een deken beter slapen dan andere omdta ze zo het gevoel van de baarmoeder hebben. In Rusland bij pasgeboren babys rollen ze alle babys in zulke maten op en leggen ze vlak na de bevalling te slapen en worden daardoor veel rustigger. Dit is gewoon een luxe uitvoering ervan.

                            Ik vind het ook een beetje raar ogen maar het is wel effectief gezond voor de baby.

                            Mooie plaat toch weer en zeer origineel.
                            Mvg, Pascal,Schoonspikke
                            Als je schiet..schiet dan raak!
                            500 PIXHuawei P30 PRO

                            Comment


                            • #29
                              Re: Newborn: Exotisch vaasje

                              Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                              Het is algemeen bekend dat babys die ingepakt of zelfs opgerold in een deken beter slapen dan andere omdta ze zo het gevoel van de baarmoeder hebben. In Rusland bij pasgeboren babys rollen ze alle babys in zulke maten op en leggen ze vlak na de bevalling te slapen en worden daardoor veel rustigger. Dit is gewoon een luxe uitvoering ervan.

                              Ik vind het ook een beetje raar ogen maar het is wel effectief gezond voor de baby.

                              Mooie plaat toch weer en zeer origineel.
                              'Inbakeren' is de term (voor zij die het nog niet geloven)
                              Al doende leert men...

                              Flickr

                              Comment


                              • #30
                                Re: Newborn: Exotisch vaasje

                                Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                                Het is algemeen bekend dat babys die ingepakt...
                                In Rusland bij pasgeboren babys rollen ze alle babys in zulke maten op en leggen ze vlak na de bevalling te slapen en worden daardoor veel rustigger.
                                Matroesjka's / Baboesjka's.
                                grt,bouk.
                                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                                Comment

                                Working...
                                X